Η ανάπτυξη του λιμανιού Πειραιά στην περίοδο της COSCO, ενώ προωθείται  ένα μεγάλο έργο για την κατασκευή ενός νέου προβλήτα κρουαζιέρας κόστους 120 εκατ....

Η ανάπτυξη του λιμανιού Πειραιά στην περίοδο της COSCO, ενώ προωθείται  ένα μεγάλο έργο για την κατασκευή ενός νέου προβλήτα κρουαζιέρας κόστους 120 εκατ. ευρώ, φέρνει νέου τύπου περιβαλλοντικά προβλήματα στην πόλη του Πειραιά, τα οποία πρέπει να αντιμετωπιστούν με ολοκληρωμένο σχεδιασμό και νέες παρεμβάσεις. Τα περιέγραψε ο αντιπεριφερειάρχης Αττικής Γ. Γαβρίλης σε πρόσφατη συνέντευξη του στο ypodomes, σημειώνοντας ότι:

-«Ένα νέο πρόβλημα είναι η ατμοσφαιρική και όχι μόνο, ρύπανση στην ευρύτερη περιοχή. Διαφαίνεται ότι η συγκέντρωση κρουαζιερόπλοιων αλλά και άλλων δραστηριοτήτων έχουν οξύνει και περιπλέξει το πρόβλημα. Για να αντιμετωπίσουμε το ζήτημα με ολιστικό τρόπο υπογράψαμε ήδη σύμβαση, ένα ερευνητικό πρόγραμμα, με το Αστεροσκοπείο Αθηνών για μέτρηση της ρύπανσης, ως προς τα ποσοτικά αλλά και τα ποιοτικά της χαρακτηριστικά της. Επίσης δρομολογούμε σύμβαση με το Πολυτεχνείο και τον Δημόκριτο για να αντιμετωπίσουμε για το διαπιστωμένο φαινόμενο της δυσοσμίας που έχει εμφανιστεί τα τελευταία 3 χρόνια».

Όσο για τη στάση της κινεζικής εταιρίας ο ίδιος είπε ότι  «… κατά καιρούς η COSCO κάνει ανακοινώσεις για παρεμβάσεις. Όμως για την ώρα δεν έχει εξελιχθεί κάτι, που να μας κάνει να είμαστε ιδιαίτερα αισιόδοξοι. Είμαστε σε στάση αναμονής γιατί αυτό το λιμάνι είναι μέσα στην πόλη και ο τρόπος που θα αναπτύσσεται θα επηρεάζει την λειτουργία, την οικονομία και την ποιότητα ζωής της πόλης».