Οι λεπτομέρειες για τη νόμιμη λειτουργία χώρων στάθμευσης δικύκλων δικύκλων καθορίζονται σε σχέδιο υπουργικής απόφασης που έχει συντάξει το υπουργείο Υποδομών και αναμένεται να...

Οι λεπτομέρειες για τη νόμιμη λειτουργία χώρων στάθμευσης δικύκλων δικύκλων καθορίζονται σε σχέδιο υπουργικής απόφασης που έχει συντάξει το υπουργείο Υποδομών και αναμένεται να αποσταλεί στο υπουργείο Περιβάλλοντος.

Σύμφωνα με την απάντηση του αρμόδιου υφυπουργού Υποδομών Γ. Κεφαλογιάννη σε ερώτηση που του υποβλήθηκε στη Βουλή, η εν λόγω απόφαση δίνει λύση σε ένα χρονίζον πρόβλημα που επιβαρύνει σημαντικά την καθημερινότητα χιλιάδων πολιτών.

«Παράλληλα, ανοίγει ένα ακόμα επιχειρηματικό πεδίο για επενδύσεις. Ωφελούμενοι από την απόφαση είναι κατ’ αρχάς οι ίδιοι οι οδηγοί δικύκλων. Πολλές φορές υποχρεούντο να σταθμεύουν σε θέσεις ακατάλληλες και με ανορθόδοξο τρόπο, διακινδυνεύοντας τη σωματική τους ακεραιότητα, την απώλεια της περιουσίας τους, αλλά και την επιβολή προστίμου λόγω παράνομης στάθμευσης», επεσήμανε ο κ. Κεφαλογιάννης.

Ταυτόχρονα, σημείωσε ότι υπάρχουν σκέψεις για επαναφορά της κάρτας θορύβου στα δίκυκλα για τον έλεγχο της ηχορρύπανσης.