Στις μεγάλες αλλαγές που έρχονται στη ναυτιλία από την 1η Ιανουαρίου του 2020, με την εφαρμογή του νέου καυσίμου χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο, έως...

Στις μεγάλες αλλαγές που έρχονται στη ναυτιλία από την 1η Ιανουαρίου του 2020, με την εφαρμογή του νέου καυσίμου χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο, έως 0,5% που θα πρέπει να χρησιμοποιούν τα πλοία, βάση της νομοθεσίας του ΙΜΟ, αναφέρθηκε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης, σε ομιλία του, ανοίγοντας τις εργασίες του 19ου Navigator Forum 2019, που διεξήχθη στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

«Δεν μπορεί να βρισκόμαστε έναν μήνα πριν την εφαρμογή των νέων περιβαλλοντικών δεδομένων, ένα μήνα πριν την εφαρμογή του νέου καυσίμου, χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο και ακόμα να μην έχουν λυθεί ζητήματα που έχουν σχέση με τη διαθεσιμότητα, την επάρκεια, την ασφάλεια και την ποιότητα του νέου καυσίμου. Εγώ αυτό που έκανα στην ομιλία μου πριν από λίγες ημέρες στον IMO, ήταν να επισημάνω όλες αυτές τις αδυναμίες. Βέβαια απάντηση δεν πήρα. Όλοι ευχόμαστε να πάνε όλα καλά. Από την άλλη όμως, οφείλουμε τις όποιες κομβικές αποφάσεις λαμβάνουμε, είτε σε επίπεδο Ευρώπης, είτε σε επίπεδο IMO να τις αποδεικνύουμε» τόνισε ο κ. Πλακιωτάκης.