Βροχή έπεσαν χθες οι ανακοινώσεις και οι καταγγελίες των φορέων του τεχνικού κόσμου και των κομμάτων για την προβληματική λειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του...

Βροχή έπεσαν χθες οι ανακοινώσεις και οι καταγγελίες των φορέων του τεχνικού κόσμου και των κομμάτων για την προβληματική λειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του νέου  «εξοικονόμηση κατ οίκον». Οι ανακοινώσεις διακρίνονται άλλες για την θεσμική τους ευπρέπεια και άλλες για την εξαλλοσύνη τους με βαρείς χαρακτηρισμούς στοχεύοντας όλες προς τα συναρμόδια υπουργεία κυρίως το ΥΠΕΝ και το Οικονομίας και Ανάπτυξης. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον φαίνεται μεταξύ του πλήθους των παρεμβάσεων που έγιναν η ανακοίνωση της Ριζοσπαστικής Κίνησης Μηχανικών, της παράταξης των μηχανικών του ΣΥΡΙΖΑ. Για τον εντυπωσιακό λόγο ότι είναι η πρώτη και μόνη ανακοίνωση, που στρέφει τα πυρά της για την προβληματική λειτουργία της πλατφόρμας του νέου προγράμματος προς τις Τράπεζες. Θέτει μάλιστα ευθέως το εντυπωσιακό ερώτημα:

-“Μήπως το ΥΠΕΝ είναι όμηρος των τεχνικών συμβούλων της Ένωσης Ελληνικών Τραπεζών;”

Ρωτάμε και εμείς με τη σειρά μας:

-Πρόκειται για συνδικαλιστικό ελιγμό;

-Οι μηχανικοί προσκείμενοι στην κυβέρνηση γνωρίζουν κάτι παραπάνω… ;

Η ανακοίνωση

H ανακοίνωση της ΡΠΜ έχεις ως εξής:

-«Στις αρχές Φεβρουαρίου παραδόθηκε δωρεάν και επίσημα το πληροφοριακό σύστημα το οποίο υλοποίησε η Ένωση Ελληνικών Τραπεζών στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Το συγκεκριμένο σύστημα ακόμα και σήμερα δεν έχει ξεκινήσει. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα τεχνικό πρόβλημα, του κατά τα άλλα δωρεάν συστήματος, το οποίο και θέτει αμφιβολίες κατά πόσο παραδόθηκε εντός προδιαγραφών.

Η ΡΠΜ θέτει ξεκάθαρα ερωτήματα:

Ποιος ευθύνεται για τα τεχνικά προβλήματα του συστήματος;

Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη για την ταλαιπωρία των συναδέλφων μηχανικών και των ιδιοκτητών;

Μήπως το ΥΠΕΝ είναι όμηρος των τεχνικών συμβούλων της Ένωσης Ελληνικών Τραπεζών;

Ποιες είναι οι εγγυήσεις ότι το σύστημα θα δουλέψει και μάλιστα με ασφάλεια;

Εξαιτίας των συνεχών αναβολών έναρξης του προγράμματος λόγω των τεχνικών προβλημάτων, η ΡΠΜ προτείνει να υπάρξει μια 15ήμερη δοκιμαστική, πλήρως λειτουργική εφαρμογή του συστήματος χωρίς  τη δυνατότητα υπαγωγής των αιτήσεων, ώστε να υπάρξει εξοικείωση των πολιτών και μηχανικών προς αποφυγή λαθών.

Παράλληλα με τα παραπάνω θα πρέπει να δοθούν περισσότερες διευκρινήσεις τόσο στο διαδικαστικό κομμάτι, όσο και σε ό,τι αφορά τη διαχείριση του τεχνικού και πλέον ουσιαστικού, κομματιού του προγράμματος».