ecopress
Έντεκα νέες φορο-ελαφρύνσεις εισάγονται στον νέο προϋπολογισμό για νοικοκυριά και επιχειρήσεις. Ποιες είναι οι νέες μειώσεις φόρων οι οποίες ανακοινώθηκαν και θα βρούν πεδίο... Οικονομικών : οι 11 φορο-ελαφρύνσεις  του νέου προϋπολογισμού

Έντεκα νέες φορο-ελαφρύνσεις εισάγονται στον νέο προϋπολογισμό για νοικοκυριά και επιχειρήσεις. Ποιες είναι οι νέες μειώσεις φόρων οι οποίες ανακοινώθηκαν και θα βρούν πεδίο εφαρμογής από το νέο έτος.

Τις νέες παρεμβάσεις στον τομέα της φορολογικής  πολιτικής ανέπτυξε μεταξύ άλλων κατά τη συζήτηση του προϋπολογισμού του 2022 ο υφυπουργός Οικονομικών κ. Απόστολος Βεσυρόπουλος και κατέγραψε τις 11 μειώσεις φόρων που περιλαμβάνονται σ΄αυτόν, οι οποίες είναι οι εξής:

  • Η νέα μείωση του φορολογικού συντελεστή για τις επιχειρήσεις από το 24% στο 22% και σε μόνιμη βάση, όπως προανέφερα.
  • Η μείωση των ασφαλιστικών εισφορών κατά 3 μονάδες.
  • Η μείωση της προκαταβολής φόρου για τα νομικά πρόσωπα και τις νομικές οντότητες από το 100% στο 80% από το φορολογικό έτος 2021 σε μόνιμη βάση.
  • Η επέκταση της απαλλαγής από την ειδική εισφορά αλληλεγγύης για το 2022, μέτρο που έχει ως άμεσα ωφελούμενους τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα, όσους ασκούν επιχειρηματική δραστηριότητα, τους ιδιοκτήτες ακινήτων και τους αγρότες.
  • Η επαναφορά στο 55%, από 100%, της προκαταβολής φόρου εισοδήματος από επιχειρηματική δραστηριότητα για τα φυσικά πρόσωπα σε μόνιμη βάση, από το φορολογικό έτος 2020.
  • Η παράταση της ισχύος των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ στο τουριστικό πακέτο, στις μεταφορές, στον καφέ, στα μη αλκοολούχα ποτά και στα εισιτήρια των κινηματογράφων μέχρι τον Ιούνιο του 2022.
  • Η παράταση της μείωσης του συντελεστή ΦΠΑ, από το 24%, στο 13% στα γυμναστήρια, στα κολυμβητήρια και σε όσες σχολές χορού δεν απαλλάσσονται από τον ΦΠΑ, καθώς και η μετάταξη του συντελεστή ΦΠΑ για τις ζωοτροφές στον υπερμειωμένο συντελεστή ΦΠΑ 6%, και μάλιστα σε μόνιμη βάση.
  • Η μείωση του τέλους συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας και του τέλους καρτοκινητής τηλεφωνίας στο 10%, από 12% έως 20% που ήταν μέχρι σήμερα ανάλογα με το ύψος του μηνιαίου λογαριασμού, και η κατάργηση των συγκεκριμένων τελών για τους νέους έως 29 ετών.
  • Η παράταση της αναστολής του τέλους συνδρομητικής τηλεόρασης που αντιπροσωπεύει το 10% του συνολικού λογαριασμού, έως τον Ιούνιο του 2022.
  • Η πρόβλεψη ότι οι δαπάνες που σχετίζονται με την προώθηση της πράσινης οικονομίας και την ψηφιοποίηση θα εκπίπτουν από τα ακαθάριστα έσοδα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, προσαυξημένες κατά ποσοστό έως 100%.
  • Η περαιτέρω ενίσχυση των ηλεκτρονικών συναλλαγών, με παροχή πρόσθετων φορολογικών κινήτρων για τα φυσικά πρόσωπα.

 

ΚΛΗΡΩΣΗ ΜΕ ΔΩΡΟ

Εγγραφείτε στο Newsletter και εξασφαλείστε την συμμετοχή σας

Προτιμήσεις Cookies

Μπορείτε να ορίσετε τις προτιμήσεις συγκατάθεσης και να προσδιορίσετε με ποιους τρόπους θέλετε να χρησιμοποιούνται τα δεδομένα σύμφωνα με τους παρακάτω σκοπούς.

Απολύτως Απαραίτητα Cookies

Τα cookies αυτά είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία του ιστότοπου, σας επιτρέπουν να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες του, όπως πρόσβαση σε ασφαλείς περιοχές. Τα cookies αυτά είναι αναγκαία για τη λειτουργία του ιστοτόπου και χωρίς αυτά δεν θα ήταν τεχνικά εφικτή η παροχή υπηρεσιών του ιστοτόπου.

Cookies Aνάλυσης

Η υπηρεσία Google Analytics χρησιμοποιείται για την ανάλυση στατιστικών στοιχείων με σκοπό την βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών της ιστοσελίδας. Χρησιμοποιούνται για να συλλέξουν πληροφορίες και να αναλύσουν πώς οι επισκέπτες χρησιμοποιούν τον ιστότοπο (για παράδειγμα τις κινήσεις από και προς αυτόν, τις σελίδες που έχουν την πιο συχνή επισκεψιμότητα και αυτές που παρουσιάζουν λάθη) ώστε να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία περιήγησης στον ιστότοπό μας. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από τα cookies είναι ανώνυμες και δε χρησιμοποιούνται για να σας ταυτοποιήσουν.Η πολιτική χρήσης της Google όσον αφορά την νομοθεσία για τα προσωπικά δεδομένα βρίσκεται εδώ: https://privacy.google.com/businesses/compliance/

Cookies Τρίτων Προμηθευτών

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies τρίτων για λόγους εξατομίκευσης του περιεχομένου τους καθώς επίσης και για λόγους διαφήμισης.