ecopress
Στην εκπόνηση ενός business plan για το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης προχωρά άμεσα το ΤΑΙΠΕΔ, μετά και από την ακύρωση του διαγωνισμού για την πώληση...

Στην εκπόνηση ενός business plan για το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης προχωρά άμεσα το ΤΑΙΠΕΔ, μετά και από την ακύρωση του διαγωνισμού για την πώληση πλειοψηφικού ποσοστού (τουλάχιστον 67%) του μετοχικού κεφαλαίου του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης.

Με στόχο, το εν λόγω επιχειρησιακό σχέδιο να είναι έτοιμο σε μερικούς μήνες και σε αυτό να ενσωματώνονται οι ανάγκες από τις εξελίξεις των τελευταίων μηνών. Όπως είναι ο πόλεμος στην Ουκρανία, η ενεργειακή κρίση, αλλά και η αναβάθμιση του ρόλου του λιμανιού στη μεταφορά εμπορευμάτων στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ως μια άλλη επιλογή σε σχέση με τα Δαρδανέλια.

Στο συγκεκριμένο πλαίσιο, όπως αναφέρουν παράγοντες με γνώση της όλης κατάστασης, θα προωθηθούν επενδύσεις που θα στοχεύουν στην αναβάθμιση των υποδομών του λιμανιού. Για παράδειγμα, ο ελλιμενισμός μεγαλύτερων πλοίων και η εξυπηρέτηση εμπορικών πελατών, λαμβάνοντας υπόψη και την εκεί στρατιωτική παρουσία. Ενώ, θα υπάρξουν και προσλήψεις προσωπικού, καθώς και προμήθεια υποδομών.

Παράλληλα, όπως αναφέρουν οι εν λόγω παράγοντες, θα προωθηθεί και ένα master plan (το οποίο θα συμπεριλαμβάνει το business plan) για τις περιβαλλοντικές μελέτες. Το συγκεκριμένο master plan, επισημαίνεται, μπορεί να το αναλάβει το ΤΑΙΠΕΔ, δεδομένου ότι έχει τη συγκεκριμένη τεχνογνωσία. Το Ταμείο αναλαμβάνει ήδη αυτόν τον ρόλο για όλα τα λιμάνια που περιλαμβάνονται στο χαρτοφυλάκιό του, ενώ, σε συνεννόηση με το αρμόδιο υπουργείο Ναυτιλίας, ο συγκεκριμένος ρόλος μπορεί να επεκταθεί στο σύνολο των λιμανιών της χώρας.

Το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης αποτελεί τον μοναδικό μεγάλο λιμένα της Θράκης και είναι ο σπουδαιότερος εμπορικός κόμβος της ευρύτερης περιοχής, καθώς εξυπηρετεί επιβατηγά, εμπορικά, αλιευτικά και τουριστικά σκάφη. Συνδέεται δε ακτοπλοϊκά με τη Σαμοθράκη, και στη διάρκεια της θερινής περιόδου εκτελούνται δρομολόγια προς τα νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου.

Στα υπέρ του εντάσσεται το γεγονός ότι συνδέεται και με τον σιδηροδρομικό άξονα προς τη Θεσσαλονίκη, αλλά και με την Εγνατία Οδό. Παράλληλα, θα αποκτήσει ένα επιπλέον «προσόν», καθώς δρομολογείται ήδη η σιδηροδρομική σύνδεση με λιμάνια στη Βουλγαρία και θα υπάρχει και εκεί η δυνατότητα για τη φορτοεκφόρτωση εμπορευμάτων από πλοία σε βαγόνια και αντίστροφα, στις προβλήτες. Τέλος, σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, το λιμάνι βρίσκεται στο επίκεντρο των σχεδίων για τις εισαγωγές υγροποιημένου φυσικού αερίου στα Βαλκάνια, μέσω της προωθούμενης κατασκευής πλωτού σταθμού αεριοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG).

ΚΛΗΡΩΣΗ ΜΕ ΔΩΡΟ

Εγγραφείτε στο Newsletter και εξασφαλείστε την συμμετοχή σας

Προτιμήσεις Cookies

Μπορείτε να ορίσετε τις προτιμήσεις συγκατάθεσης και να προσδιορίσετε με ποιους τρόπους θέλετε να χρησιμοποιούνται τα δεδομένα σύμφωνα με τους παρακάτω σκοπούς.

Απολύτως Απαραίτητα Cookies

Τα cookies αυτά είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία του ιστότοπου, σας επιτρέπουν να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες του, όπως πρόσβαση σε ασφαλείς περιοχές. Τα cookies αυτά είναι αναγκαία για τη λειτουργία του ιστοτόπου και χωρίς αυτά δεν θα ήταν τεχνικά εφικτή η παροχή υπηρεσιών του ιστοτόπου.

Cookies Aνάλυσης

Η υπηρεσία Google Analytics χρησιμοποιείται για την ανάλυση στατιστικών στοιχείων με σκοπό την βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών της ιστοσελίδας. Χρησιμοποιούνται για να συλλέξουν πληροφορίες και να αναλύσουν πώς οι επισκέπτες χρησιμοποιούν τον ιστότοπο (για παράδειγμα τις κινήσεις από και προς αυτόν, τις σελίδες που έχουν την πιο συχνή επισκεψιμότητα και αυτές που παρουσιάζουν λάθη) ώστε να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία περιήγησης στον ιστότοπό μας. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από τα cookies είναι ανώνυμες και δε χρησιμοποιούνται για να σας ταυτοποιήσουν.Η πολιτική χρήσης της Google όσον αφορά την νομοθεσία για τα προσωπικά δεδομένα βρίσκεται εδώ: https://privacy.google.com/businesses/compliance/

Cookies Τρίτων Προμηθευτών

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies τρίτων για λόγους εξατομίκευσης του περιεχομένου τους καθώς επίσης και για λόγους διαφήμισης.