Αναζητούνται νέα καύσιμα για τη ναυτιλία
ecoinsiderΜεταφορέςΠεριβάλλον 2 Δεκεμβρίου 2019 Αργύρης
Στις μεγάλες αλλαγές που έρχονται στη ναυτιλία από την 1η Ιανουαρίου του 2020, με την εφαρμογή του νέου καυσίμου χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο, έως 0,5% που θα πρέπει να χρησιμοποιούν τα πλοία, βάση της νομοθεσίας του ΙΜΟ, αναφέρθηκε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης, σε ομιλία του, ανοίγοντας τις εργασίες του 19ου Navigator Forum 2019, που διεξήχθη στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
«Δεν μπορεί να βρισκόμαστε έναν μήνα πριν την εφαρμογή των νέων περιβαλλοντικών δεδομένων, ένα μήνα πριν την εφαρμογή του νέου καυσίμου, χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο και ακόμα να μην έχουν λυθεί ζητήματα που έχουν σχέση με τη διαθεσιμότητα, την επάρκεια, την ασφάλεια και την ποιότητα του νέου καυσίμου. Εγώ αυτό που έκανα στην ομιλία μου πριν από λίγες ημέρες στον IMO, ήταν να επισημάνω όλες αυτές τις αδυναμίες. Βέβαια απάντηση δεν πήρα. Όλοι ευχόμαστε να πάνε όλα καλά. Από την άλλη όμως, οφείλουμε τις όποιες κομβικές αποφάσεις λαμβάνουμε, είτε σε επίπεδο Ευρώπης, είτε σε επίπεδο IMO να τις αποδεικνύουμε» τόνισε ο κ. Πλακιωτάκης.
Σχετικά Άρθρα
- ΕΕ: προσωρινή συμφωνία για μείωση εκπομπών στα πλοία
- Πειραιάς: στα ύψη η ατμοσφαιρική ρύπανση από τα πλοία
- Γιατί το υδρογόνο είναι μονόδρομος για τη βιομηχανία ναυτιλίας
- Αύξηση στην κυκλοφορία νέων αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών
- PoseidonMed II: το LNG καύσιμο γέφυρα για πράσινη ναυτιλία
- ΑΑΔΕ: αυτόματος υπολογισμός ΦΠΑ-τι αλλάζει για χιλιάδες επιχειρήσεις