ecopress
Άνοιξε την Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2020 στις 18:00 η αυλαία του Πανοράματος Οικολογικών Ταινιών με τίτλο “Παράθυρα στον Πλανήτη” που διοργανώνει η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ... Άνοιξε η αυλαία του Πανοράματος Οικολογικών Ταινιών

Άνοιξε την Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2020 στις 18:00 η αυλαία του Πανοράματος Οικολογικών Ταινιών με τίτλο “Παράθυρα στον Πλανήτη” που διοργανώνει η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Περιβάλλοντος και Πολιτισμού για 16η συνεχή χρονιά.

Δείτε εδώ το πρόγραμμα του Πανοράματος Οικολογικών Ταινιών

Μια σειρά προβολών που γεννήθηκε από την ανάγκη πληροφόρησης και ευαισθητοποίησης για τα μείζονα θέματα που απασχολούν τον πλανήτη δίνοντας την ευκαιρία στο αθηναϊκό κοινό να παρακολουθήσει ελληνικές και ξένες παραγωγές για θέματα επίκαιρα όσο ποτέ!

Το φετινό πρόγραμμα περιλαμβάνει 12 ταινίες μεγάλου μήκους από 9 χώρες -Ελλάδα, Αυστρία, Βρετανία, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Η.Π.Α., Ιρλανδία, Τουρκία- συζητήσεις με σκηνοθέτες, επιτυχημένες συνεργασίες με Πρεσβείες, πολιτιστικούς φορείς και περιβαλλοντικές οργανώσεις!

Για πέμπτη συνεχή χρονιά – η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ενώνει τις δυνάμεις της με την ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ όπου φιλοξενούνται οι δύο πρώτες ημέρες προβολής του 16ου Πανοράματος.

Το 16ο Πανόραμα ανοίγει φέτος στρέφοντας το βλέμμα στον Αμαζόνιο με τη δωρεάν προβολή της ταινίας ”Countdown on river Xingu”, του Martin Kessler, στο πλαίσιο του έργου «Change the power-(em)power to change: Local authorities towards the SDGs and Climate Justice αλλά και του ατμοσφαιρικού ντοκιμαντέρ Walden. Τη δέυτερη μέρα επικεντρώνεται στη θάλασσα και το οικοσύστημά της και περιλαμβάνει συζητήσεις με τον ξένο σκηνοθέτη Mert Gokalp για τη βραβευμένη ταινία του Bluefish αλλά και με το ίδρυμα Α.Κ. Λασκαρίδη, μετά την προβολή της ταινίας Drowning in plastic.  Τις υπόλοιπες ημέρες, στο κτήριο της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, το κοινό θα έχει την ευκαιρία να απολαύσει συζητήσεις με σημαντικούς Έλληνες σκηνοθέτες, όπως τη Μαριάννα Οικονόμου και το Δημήτρη Κουτσιαμπασάκο. Τέλος, το πρόγραμμα περιλαμβάνει πρώτες προβολές στην Ελλάδα όπως το Losing Alaska και το Once was water πάντα με επίκεντρο την κλιματική αλλαγή και τη βιωσιμότητα κλείνοντας όμως σε έναν αισιόδοξο τόνο.

Το 16ο Πανόραμα Οικολογικών Ταινιών πραγματοποιείται με την ευγενική υποστήριξη της Πρεσβείας της Αυστρίας, της Πρεσβείας της Ελβετίας και της Πρεσβείας της Ιρλανδίας στην Ελλάδα.

Χορηγοί επικοινωνίας: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, International New York Times, ΣΚΑΪ, ΣΚΑΪ 100,3, MAD, ΙΑΝΟΣ, deBop, Εcopress

Επίσημος Χορηγός Αερομεταφορών: AEGEAN

Με τη συνεργασία των ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ Α.Ε., ΑΡΧΕΙΟ ΕΡΤ Α.Ε., Αegean Film Festival, Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου, National Geographic Greece

 

 

ΚΛΗΡΩΣΗ ΜΕ ΔΩΡΟ

Εγγραφείτε στο Newsletter και εξασφαλείστε την συμμετοχή σας

Προτιμήσεις Cookies

Μπορείτε να ορίσετε τις προτιμήσεις συγκατάθεσης και να προσδιορίσετε με ποιους τρόπους θέλετε να χρησιμοποιούνται τα δεδομένα σύμφωνα με τους παρακάτω σκοπούς.

Απολύτως Απαραίτητα Cookies

Τα cookies αυτά είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία του ιστότοπου, σας επιτρέπουν να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες του, όπως πρόσβαση σε ασφαλείς περιοχές. Τα cookies αυτά είναι αναγκαία για τη λειτουργία του ιστοτόπου και χωρίς αυτά δεν θα ήταν τεχνικά εφικτή η παροχή υπηρεσιών του ιστοτόπου.

Cookies Aνάλυσης

Η υπηρεσία Google Analytics χρησιμοποιείται για την ανάλυση στατιστικών στοιχείων με σκοπό την βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών της ιστοσελίδας. Χρησιμοποιούνται για να συλλέξουν πληροφορίες και να αναλύσουν πώς οι επισκέπτες χρησιμοποιούν τον ιστότοπο (για παράδειγμα τις κινήσεις από και προς αυτόν, τις σελίδες που έχουν την πιο συχνή επισκεψιμότητα και αυτές που παρουσιάζουν λάθη) ώστε να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία περιήγησης στον ιστότοπό μας. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από τα cookies είναι ανώνυμες και δε χρησιμοποιούνται για να σας ταυτοποιήσουν.Η πολιτική χρήσης της Google όσον αφορά την νομοθεσία για τα προσωπικά δεδομένα βρίσκεται εδώ: https://privacy.google.com/businesses/compliance/

Cookies Τρίτων Προμηθευτών

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies τρίτων για λόγους εξατομίκευσης του περιεχομένου τους καθώς επίσης και για λόγους διαφήμισης.