Άβαξ: αρχές του 2022 ξεκινά η κατασκευή της γραμμής μετρό Άλσος Βείκου-Γουδή
ΕιδήσειςΕπιχειρήσειςΈργαΜεταφορέςΟικονομίαΥποδομές 18 Μαρτίου 2021 Αργύρης
Του Κώστα Βουτσαδάκη/
Στις αρχές του 2022 θα ξεκινήσουν οι εργασίες για την κατασκευή της νέας γραμμής μετρό Άλσος Βείκου – Γουδή ενώ το καλοκαίρι του ίδιου έτους θα ολοκληρωθεί η γραμμή μέχρι τον Πειραιά.
Αυτά ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Άβαξ Κωνσταντίνος Μιτζάλης σε διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου.
Συγκεκριμένα, σε ό,τι αφορά τη νέα γραμμή αναμένεται εντός του Μαρτίου η αποστολή του φακέλλου στο Ελεγκτικό Συνέδριο και μετά την έγκρισή του η κατάθεση στη Βουλή για κύρωση. Θα ακολουθήσουν μελέτες, παραλαβή των πρώτων σταθμών από το Αττικό Μετρό στα τέλη του 2021 και η έναρξη εργασιών τοποθετείται στις αρχές του 2022. Τα πρώτα εργοτάξια, όπως εξήγησε ο κ. Μιτζάλης, θα εγκατασταθούν στους σταθμούς Βείκου και Κατεχάκη, σημεία από τα οποία θα ξεκινήσουν οι δύο μετροπόντικες.
Ελληνικό
Ο Όμιλος διεκδικεί συμμετοχή σε οικιστικά έργα στην ανάπλαση του Ελληνικού, εκτιμώντας ότι το φορολογικό πλαίσιο θα ευνοήσει την ανάπτυξη του τομέα. Η Άβαξ προχωρά στην κατασκευή δύο ακόμη οικιστικών έργων, στο Ελληνικό (κοντά στο σταθμό του μετρό, εκτός της έκτασης του παλιού αεροδρομίου) και στις Καλύβες Χανίων που απευθύνονται κυρίως σε ξένους.
Ενέργεια
Στον τομέα της ενέργειας η Άβαξ ολοκληρώνει ως το τέλος του 2021 την κατασκευή του ελληνοβουλγαρικού αγωγού φυσικού αερίου (IGB) ενώ αναπτύσσει χαρτοφυλάκιο Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας ισχύος 300 μεγαβάτ. Επίσης συμμετέχει στην προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας μέσω της Volterra, η οποία κατέχει μερίδιο αγοράς 2 % το οποίο όπως επισημάνθηκε αναμένεται να αυξηθεί εφόσον ξεπεραστούν τα προβλήματα του νέου τρόπου λειτουργίας της αγοράς (target model).
Συνεργασίες
Η διοίκηση της εταιρίας απέκλεισε το ενδεχόμενο αλλαγών στη μετοχική σύνθεση ενώ απαντώντας σε ερωτήσεις ανέφερε πως οι επιχειρηματικές συνεργασίες με την Μυτιληναίος και άλλες επιχειρήσεις θα συνεχιστούν. Σε ερώτηση για τις εξελίξεις στον κατασκευαστικό κλάδο ο κ.Μιτζάλης εκτίμησε ότι η πορεία της Ελλάκτωρ θα είναι ανοδική ενώ σημείωσε ότι ενόψει της ενεργοποίησης του Ταμείου Ανάκαμψης θα χρειαστεί η κινητοποίηση του συνόλου του δυναμικού.
Σχετικά Άρθρα
- Μετρό: ορίστηκε τεχνικός σύμβουλος για τη γραμμή 4
- «Αθηνά» και «Νίκη» τα ονόματα των δύο ΤΒΜ της γραμμής 4
- Επεκτάσεις μετρό: όλος ο προγραμματισμός των έργων
- ΕΤΕπ -Αττικό Μετρό: χρηματοδότηση ρεκόρ 580 εκ. για τη γραμμή 4
- Τα ΤΒΜ «Αθηνά» και «Νίκη» ανοίγουν την γραμμή Μετρό 4
- Υποδομών: πότε και πού θα φτάσει το μετρό με τις νέες επεκτάσεις