ΔΕΔΔΗΕ: προσοχή για κρούσματα εξαπάτησης
ΕιδήσειςΕνέργειαΕπιχειρήσειςΟικονομίαΧρήμα 20 Ιανουαρίου 2023 Αργύρης
Για κρούσματα εξαπάτησης των καταναλωτών από πρόσωπα που προφασίζονται ότι είναι υπάλληλοι του ΔΕΔΔΗΕ ενημερώνει ο διαχειριστής ενέργειας.
Τα κρούσματα εξαπάτησης των καταναλωτών γίνονται από πρόσωπα που προφασίζονται ότι είναι υπάλληλοι του ΔΕΔΔΗΕ για να αποσπάσουν προσωπικά τους στοιχεία αλλά και στοιχεία των προσωπικών τους τραπεζικών λογαριασμών (IBAN κλπ), με αφορμή τις κρατικές επιδοτήσεις για τους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος ή για τυχόν άλλες συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος επισημαίνει ο Διαχειριστής και εφιστά την προσοχή των πολιτών.
Σημειώνεται ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν έχει καμία αρμοδιότητα σε θέματα τιμολόγησης του ηλεκτρικού ρεύματος ή χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης για λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος (power pass).
Συνεπώς, τονίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ επικοινωνεί με καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας για θέματα που αφορούν σε συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος, ενώ υπογραμμίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ ζητά ή θα ζητήσει από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e-banking, IBAN κλπ), είτε τηλεφωνικά είτε μέσω εφαρμογών messenger (viber κλπ).
Σχετικά Άρθρα
- ΔΕΔΔΗΕ: προσοχή σε «κομπίνες» με αφορμή το Power Pass
- ΡΑΑΕΥ: τηλεφωνικές απάτες σε βάρος καταναλωτών ηλεκτρικής ενέργειας
- ΔΕΔΔΗΕ: ξεκινά η μηνιαία καταμέτρηση κατανάλωσης ρεύματος
- ΕΦΚΑ: προειδοποίηση για προσπάθεια εξαπάτησης ασφαλισμένων
- Power Pass: πιστώθηκαν 31,6 εκατ. ευρώ σε 866.181 δικαιούχους
- Ρεύμα: καθυστερεί η εκκαθάριση, «φουσκώνουν» οι λογαριασμοί