ΔΙΜΕΑ: ασπίδα προστασίας για την αγορά και τον καταναλωτή
ΕιδήσειςΕπιχειρήσειςΈργαΟικονομίαΧρήμα 7 Δεκεμβρίου 2023 Αργύρης
Η νέα προωθητική καμπάνια διαδικτύου της Διυπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙ.Μ.Ε.Α.), την οποία δημιούργησε η Choose Strategic Communications Partner, συστήνει δυναμικά την νεοσύστατη αυτή υπηρεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης στο ευρύ κοινό, αναδεικνύοντας το νευραλγικό της ρόλο στον έλεγχο και στην αντιμετώπιση του παρεμπορίου.
Η Choose «υπογράφει» τη νέα προωθητική καμπάνια της Διυπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙ.Μ.Ε.Α.) του Υπουργείου Ανάπτυξης.
Η κεντρική ιδέα της καμπάνιας που επιμελήθηκε η ομάδα της Choose, εστιάζει σε δύο άξονες: Στο ερώτημα «Τι μπορεί να κρύβει μέσα της μια παράνομη συναλλαγή του παραεμπορίου;» και στο σκεπτικό ότι «κανείς μας δεν έχει ποτέ συνειδητοποιήσει πλήρως τι ακριβώς συμβαίνει κατά την διάρκεια μιας παράνομης εμπορικής συναλλαγής, είτε στο φυσικό είτε στο ηλεκτρονικό εμπόριο».
Στις δύο προωθητικές ταινίες της ΔΙ.Μ.Ε.Α. με κεντρικό slogan «ΔΙ.Μ.Ε.Α: Ασπίδα Της Αγοράς», αναδεικνύεται ο καταλυτικός ρόλος της νεοσύστατης Υπηρεσίας του Υπουργείου Ανάπτυξης ως ασπίδα ελέγχου για το φυσικό εμπόριο αλλά και τις διαδικτυακές αγορές αντίστοιχα. Οι ταινίες αναδεικνύουν με τρόπο ευρηματικό τί κρύβει μέσα του κάθε προϊόν του παραεμπορίου, τα πολύ σοβαρά εγκλήματα αλλά και τις σοβαρές συνέπειες που συνδέονται κάθε φορά που ο καταναλωτής παρασύρεται σε μία αμφίβολη εμπορική συναλλαγή.
Η ΔΙ.Μ.Ε.Α αποτελεί μία επιτελική δομή ελέγχου που στοχεύει στην αντιμετώπιση του παράνομου εμπορίου, συμπεριλαμβανομένου και του ηλεκτρονικού, καθώς και στη διασφάλιση της εύρυθμης και νόμιμης λειτουργίας της αγοράς. Βασική αποστολή της είναι η προστασία του καταναλωτή, η διασφάλιση της υγιούς επιχειρηματικότητας και η εξυγίανση της εθνικής οικονομίας.
Η νέα προωθητική καμπάνια της ΔΙ.Μ.Ε.Α, είναι ήδη στον αέρα ψηφιακά.
Δείτε τα video στο YouTube:
«Μέσα»στις παρενέργειες του παραεμπορίου:
«Λάπτοπ» -Τι μπορεί να κρύβει μια παράνομη συναλλαγή στο διαδίκτυο;: https://youtu.be/GHjsPNKrRs4
Σχετικά Άρθρα
- Ixion: νέο εταιρικό video από την Choose, με το βλέμμα στο «Αύριο»
- Knauf Greece: νέα digital επικοινωνία από τη Choose για το Sound Matters
- Κοζάνη: στις «100 κλιματικά ουδέτερες και έξυπνες πόλεις της ΕΕ»- βίντεο
- JoinOut: καινοτόμα εφαρμογή της Choose για τον «έξυπνο» τουρισμό
- Ενημερωτική καμπάνια «Γνώρισε τον ΑΔΜΗΕ»
- Πρόστιμο για αθέμιτη κερδοφορία στο «Ανακυκλώνω, Αλλάζω Συσκευή»