Διευκρινίσεις για την εξυπηρέτηση των πολιτών παρέχει ο Ηλεκτρονικός Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης (e-ΕΦΚΑ).
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το ωράριο εξυπηρέτησης των συναλλασσομένων από τις υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ είναι από τις 08:00 έως τις 14:00.
Ωστόσο, για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών, από τη Δευτέρα 13 Ιουλίου 2020, διαχωρίζεται το ωράριο εξυπηρέτησης του κοινού σε ωράριο με ραντεβού και ωράριο με σειρά προτεραιότητας, ως εξής:
α) Εξυπηρέτηση, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού ή κατόπιν αποστολής μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), κάθε Τρίτη και Πέμπτη από τις 8.00 έως τις 10.00. Για τον καλύτερο προγραμματισμό, η μέση διάρκεια του ραντεβού υπολογίζεται στα 6 λεπτά ανά θέση εξυπηρέτησης.
β) Εξυπηρέτηση με σειρά προτεραιότητας, κατόπιν προσέλευσης χωρίς ραντεβού, Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή από τις 8.00 έως τις 14.00, Τρίτη και Πέμπτη από τις 10.00 έως τις 14.00.
Σημειώνεται ότι, εφόσον τα αιτούμενα εβδομαδιαίως ραντεβού ξεπερνούν τα 24 ανά θέση εξυπηρέτησης, μπορεί να δεσμεύεται έως ένα επιπλέον δίωρο κάθε Τετάρτη από τις 8.00 έως τις 10.00 για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων με ραντεβού.
Σε περίπτωση που, κατά τις ημέρες που εξυπηρετείται το κοινό με ραντεβού, ολοκληρωθούν τα προγραμματισμένα, πριν από τις 10.00, θα ξεκινά νωρίτερα η εξυπηρέτηση του κοινού με σειρά προτεραιότητας.
Όσον αφορά στα μέτρα που κοινοποιήθηκαν με το υπ’ αριθμ. 118461/12/06/2020 έγγραφο (μέτρα προστασίας), αυτά εξακολουθούν να ισχύουν, ως έχουν.
Σχετικά Άρθρα
- e-ΕΦΚΑ: μόνο με ηλεκτρονικό ραντεβού η εξυπηρέτηση των πολιτών
- Κτηματολόγιο: παράταση συλλογής δηλώσεων ιδιοκτησίας στο Ρέθυμνο
- Καύσωνας: παύση υπαίθριων εργασιών και τηλεργασία στο δημόσιο
- Ρεύμα: ξεκινά το χειμερινό ωράριο για μειωμένο νυχτερινό τιμολόγιο
- Ειδικό ωράριο λειτουργίας στις υπηρεσίες δημοσίου, λόγω καύσωνα
- e-ΕΦΚΑ: τα βήματα για τη 10ετή παραγραφή οφειλών