ecopress
Τη λειτουργία «ψηφιακού δωματίου επικοινωνίας» στον ΕΦΚΑ ανακοίνωσε το υπουργείο Εργασίας, προκειμένου με αυτόν τον τρόπο να λύνονται θέματα που έχουν να κάνουν με... e-ΕΦΚΑ: «ψηφιακό δωμάτιο επικοινωνίας» για γρήγορες συντάξεις

Τη λειτουργία «ψηφιακού δωματίου επικοινωνίας» στον ΕΦΚΑ ανακοίνωσε το υπουργείο Εργασίας, προκειμένου με αυτόν τον τρόπο να λύνονται θέματα που έχουν να κάνουν με τα εκκρεμή αιτήματα συνταξιοδότησης.

Πρόκειται για έναν ψηφιακό τρόπο επικοινωνίας μεταξύ του ΕΦΚΑ και των συνταξιούχων εν αναμονή, τον οποίο προανήγγειλε ο υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης, στο πλαίσιο της ευρύτερης στόχευσης να παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά όλες οι υπηρεσίες του ΕΦΚΑ, ώστε να καταστεί περιττή η παρουσία των ασφαλισμένων στα υποκαταστήματα. Παρότι ο ΟΑΕΔ έχει ψηφιοποιήσει τις υπηρεσίες του σε ποσοστό 90%, ο ΕΦΚΑ παραμένει «κολλημένος» στο 60%, με στόχο να σκαλφαλώσει στο 80% το καλοκαίρι.

Αλλάζει την καθημερινότητα του πολίτη

Για το ζήτημα, ο υπουργός από τον προσωπικό του λογαριασμό σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης αναφέρθηκε και στο   “Ψηφιακό Δωμάτιο Επικοινωνίας”.  Οπως είπε αλλάζει την καθημερινότητα τόσο των υπαλλήλων όσο και των ασφαλισμένων που περιμένουν να πάρουν τη σύνταξή τους. «Θα είναι μια ψηφιακή βάση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, απλή στη λειτουργία της, για ανταλλαγή πληροφοριών, απάντηση ερωτήσεων και υποβολή τυχόν εγγράφων που απουσιάζουν. Είναι μια ακόμα καινοτομία για τον ΕΦΚΑ που οδηγεί σε οικονομία χρόνου, καλύτερη εξυπηρέτηση και γρηγορότερη απονομή συντάξεων. Ο πολίτης γλιτώνει ουρές, καθυστερήσεις, ακόμα και ραντεβού, ενώ θα έχει απέναντί του έναν ΕΦΚΑ, ο οποίος, λόγω της ηλεκτρονικής καταγραφής των στοιχείων, θα είναι πραγματικά και αδιαμφισβήτητα υπόλογος απέναντί του για όποια αδικαιολόγητη καθυστέρηση και ο υπάλληλος θα ησυχάσει σε σημαντικό βαθμό από τις αποθήκες, τους φοριαμούς και το διοικητικό χάος, μέσα στο οποίο λειτουργούσε για δεκαετίες»

Εκπαίδευση υπαλλήλων

« Όταν σε λίγες ημέρες παρουσιαστεί επίσημα το “Ψηφιακό Δωμάτιο Επικοινωνίας”, αφού πρώτα προηγηθεί η σχετική εκπαίδευση των υπαλλήλων»,  πρόσθεσε, όλοι οι πολίτες θα διαπιστώσουν ότι πρόκειται για ένα ακόμα χτύπημα στο πολυκέφαλο “τέρας” της γραφειοκρατίας μέσα στον ΕΦΚΑ. Χρησιμοποιούμε ακόμα μια φορά τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό, για να κάνουμε το κράτος πιο φιλικό στον πολίτη και συνεχίζουμε με σύστημα, με επιμονή και χωρίς να λογαριάζουμε τις αντιρρήσεις των οπαδών της ακινησίας».

 

 

 

ΚΛΗΡΩΣΗ ΜΕ ΔΩΡΟ

Εγγραφείτε στο Newsletter και εξασφαλείστε την συμμετοχή σας