ΕΚεΠΕΚ: Χειμερινό Σχολείο «Ατζέντα 2030: Προς μια Βιωσιμότητα για Όλους»
ΕκδηλώσειςΠεριβάλλον 20 Φεβρουαρίου 2018 Αργύρης
To Ευρωπαϊκό Κέντρο Περιβαλλοντικής Έρευνας και Κατάρτισης (ΕΚεΠΕΚ), το Ευρωπαϊκό Κέντρο Έρευνας και Κατάρτισης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και Ανθρωπιστικής Δράσης (ΕΚΕΚΔΑΑΔ) , το Ευρωπαϊκό Κέντρο Διεπιστημονικής Έρευνας και Εκπαίδευσης (ΕΚΔΕΕ), του Παντείου Πανεπιστημίου και η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, συνδιοργανώνουν από τις 8 έως τις 11 Μαρτίου 2018, στο Διστόμο, στο Στείρι και στην Αράχωβα, το Χειμερινό Σχολείο Εκπαίδευσης Νέων Επιστημόνων, με θέμα:
«Ατζέντα 2030: Προς μια Βιωσιμότητα για Όλους».
Το σεμινάριο απευθύνεται σε νέους επιστήμονες, μεταπτυχιακούς και προπτυχιακούς φοιτητές.
Το Πρόγραμμα στηρίζεται στη διεπιστημονική προσέγγιση και στην πολυεπίπεδη διερεύνηση των Παγκόσμιων Στόχων για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και περιλαμβάνει εισηγήσεις ακαδημαϊκών, επισκέψεις σε χώρους πολιτιστικού και ιστορικού ενδιαφέροντος της περιοχής και ειδικές ομιλίες και εργαστήρια ερευνητών του Παντείου Πανεπιστημίου.
Την Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018 με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, θα πραγματοποιηθεί Ημερίδα σε συνεργασία με την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, με θέμα: «Ο ρόλος της Γυναίκας στη Βιώσιμη Ανάπτυξη».
Περίοδος υποβολής αιτήσεων : 12 Φεβρουαρίου 2018 έως 26 Φεβρουαρίου 2018. Η υποβολή γίνεται μόνον ηλεκτρονικά, στη διεύθυνση ekepek@panteion.gr (H Αίτηση Συμμετοχής καθώς και περισσότερες λεπτομέρειες είναι διαθέσιμα στο http://ekepek.gr/index.php/el/news/42-calls-of-interest/329-agenda-2030-ekepek).
Τη σχετική ανακοίνωση δημοσιοποιεί ό Ομ. Καθηγητής Γρηγόρης Τσάλτας, Διευθυντής Σπουδών του Προγράμματος, Διευθυντής ΕΚεΠΕΚ
Σχετικά Άρθρα
- Στην πρωτοπορία της επιστημονικής έρευνας δυο Ελληνες
- Ταμείο Ανάκαμψης: 418 εκατ. για επενδύσεις σε έρευνα-ανάπτυξη
- Erasmus+: εγκρίθηκε προϋπολογισμός ρεκόρ 272 εκ. ευρώ
- Κτιριακές Υποδομές: αναβαθμίζεται ενεργειακά το Πάντειο Πανεπιστήμιο
- Το Παγκόσμιο Κύπελλο του Κατάρ θα είναι το πρώτο με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα
- Μαθητικός διαγωνισμός: Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση