Ελαιώνας: το 2022 η δημοπράτηση του νέου σταθμού ΚΤΕΛ
ΕιδήσειςΕπιχειρήσειςΈργαΜεταφορέςΟικονομίαΥποδομές 18 Φεβρουαρίου 2022 ecotypos
Μέσα στο 2022 θα έχει δημοπρατηθεί ο νέος κεντρικόςσταθμός υπεραστικών λεωφορείων στον Ελαιώνα, σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Ποια είναι το σχέδιο υλοποίησης του έργου που παρουσιάστηκε στη Βουλή.
Το πλάνο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την κατασκευή του νέου σταθμού Υπεραστικών ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα περιέγραψε στη Βουλή ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές Μιχάλης Παπαδόπουλος, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του ανεξάρτητου Βουλευτή Παναγιώτη Κουρουμπλή. Ο κ. Παπαδόπουλος σημείωσε ότι ο νέος Κεντρικός Σταθμός Υπεραστικών Λεωφορείων στον Ελαιώνα αποτελεί ένα σημαντικό έργο για την Αττική, καθώς εκεί θα συγκεντρώνεται το σύνολο των υπεραστικών λεωφορειακών γραμμών ΚΤΕΛ της χώρας, καθώς και των διεθνών γραμμών.
Υποβολή ΜΠΕ
Ο Υφυπουργός Μεταφορών ανέφερε ότι πρόκειται για ένα έργο δημόσιου συμφέροντος, ιδιαίτερα σύνθετο, με πολλούς φορείς να έχουν άμεση ή έμμεση εμπλοκή. Σημείωσε ότι έχει και υποβληθεί η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων του Έργου και έχει διαβιβαστεί από το Υπουργείο Περιβάλλοντος στο Περιφερειακό Συμβούλιο Περιφέρειας Αττικής, στο πλαίσιο της διαβούλευσης. Ο κ. Παπαδόπουλος ανέφερε ότι η χρηματοοικονομική μελέτη που πληρώθηκε από τον Κεντρικό Σταθμό Υπεραστικών Λεωφορείων έχει εκπονηθεί και το έργο κρίνεται ώριμο: «Ελπίζουμε ότι μέσα στο 2022 θα έχει δημοπρατηθεί. Το στάδιο της υλοποίησης των σχεδίων εκπόνησης του έργου αναμένεται να διαρκέσει 16 μήνες από την έκδοση της σχετικής πολεοδομικής άδειας κατασκευής του κτηρίου.» , ανέφερε/ Ο κ. Παπαδόπουλος καταλόγισε ολιγωρία στην προηγούμενη κυβέρνηση, τονίζοντας ότι με ευθύνη της, η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ δεν προχώρησε στην παράταση του Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ – Δήμος Αιγάλεω και Κεντρικού Σταθμού Υπεραστικών Λεωφορείων, παρά το ότι το προηγούμενο είχε λήξει το 2017. «Δεν είναι δυνατόν να εξακολουθούν οι σταθμοί στην Αττική να λειτουργούν στις σημερινές συνθήκες εξαιτίας της δικής σας ολιγωρίας.», ανέφερε ο κ. Παπαδόπουλος. Και πρόσθεσε, ότι όλες οι ενέργειες που έχουν γίνει μέχρι σήμερα είναι από τις Κυβερνήσεις της Νέας Δημοκρατίας, διαβεβαιώνοντας ότι η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη και ο Υπουργός Κώστας Καραμανλής αποδεικνύουν εμπράκτως το ενδιαφέρον τους για την πρόοδο αυτού του έργου και όχι μόνο, αλλά και για άλλα έργα στη Δυτική Αθήνα.Με αφορμή και την αναφορά του κ. Κουρουμπλή για τη Δυτική Αθήνα, ο κ. Παπαδόπουλος κατέληξε: «Δεν είναι τυχαίο ότι Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επέλεξε την έδρα σε αυτή την περιοχή και οι παρεμβάσεις που γίνονται εκεί τα τελευταία δυόμιση χρόνια είναι σημαντικές. Ενδεικτικά, αναφέρω, τη μετεγκατάσταση των μεταφορικών εταιρειών στη Φυλή, που είναι ένα τεράστιο έργο.
Το ίδιο ισχύει και για τον νέο σταθμό στον Ελαιώνα. Η Αθήνα χρειάζεται ένα νέο σταθμό για την καλύτερη εξυπηρέτηση πολιτών και τουριστών, τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας και παραμονής για τους επαγγελματίες και την αναβάθμιση του Αστικού Περιβάλλοντος. Που ειδικά στην περιοχή του Ελαιώνα, η παράταξη στην οποία ανήκετε την έχει υπονομεύσει σε κρίσιμες στιγμές του πρόσφατου παρελθόντος.»
Σχετικά Άρθρα
- Υποδομών: προώθηση πράσινων μεταφορών στο δήμο Παπάγου-Χολαργού
- ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος»: το πρώτο πρατήριο ανεφοδιασμού με υδρογόνο
- Σύμβαση για την κατασκευή της σήραγγας της Κλεισούρας
- Ψηφιοποιούνται οι υπηρεσίες μεταφορών
- Μετρό: επεκτείνεται προς το Ίλιον
- Τεχνίτες ηλεκτροκίνησης: νομοθετική ρύθμιση για κατάρτιση και πιστοποίηση