ecopress
Στο τραπέζι της κυβέρνησης βρίσκεται σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, το μοντέλο της σύμπραξης του δημόσιου με τον ιδιωτικό τομέα ως εναλλακτικό σχέδιο διάσωσης της...

Στο τραπέζι της κυβέρνησης βρίσκεται σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, το μοντέλο της σύμπραξης του δημόσιου με τον ιδιωτικό τομέα ως εναλλακτικό σχέδιο διάσωσης της Ελληνικής Βιομηχανίας Οχημάτων, σε περίπτωση που αποδειχθεί άγονος και ο νέος διαγωνισμός πώλησης της εταιρείας, που «τρέχει» από την 1η Αυγούστου. Υπενθυμίζεται ότι ο προηγούμενος διαγωνισμός απέβη άκαρπος, καθώς η εκκαθαριστική αρχή είχε εντοπίσει ελλείμματα στους φακέλους και των δύο εταιρειών που είχαν καταθέσει δεσμευτικές προσφορές, δηλαδή του γερμανικού ομίλου Krauss-Maffei Wegmann και του νοτιοαφρικανικού Paramount Group. Ο νέος διαγωνισμός έχει τιμή εκκίνησης επίσης πάλι τα 10 εκατ. ευρώ, με καταληκτική προθεσμία για την υποβολή προσφοράς την 28η Αυγούστου. Σύμφωνα με την προβλεπόμενη διαδικασία, το τοπίο θα ξεκαθαρίσει μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου, αφού προηγηθεί ο έλεγχος των δικαιολογητικών και η αξιολόγηση των οικονομικών προσφορών. Ωστόσο, επειδή η προϊστορία των διαγωνιστικών διαδικασιών για την ΕΛΒΟ δεν είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντική, η κυβέρνηση έχει στον σχεδιασμό της ένα plan b που προβλέπει την είσοδο στη βιομηχανία ενός στρατηγικού επενδυτή, που δεν αποκλείεται να είναι ένας από τους δύο ενδιαφερόμενους, με τη συμμετοχή ωστόσο και του Δημοσίου. Όπως αναφέρουν πηγές προσκείμενες στην κυβέρνηση, κεντρικό ρόλο για τη βιωσιμότητα του συγκεκριμένου σχεδίου θα έχει η παραχώρηση σημαντικού έργου στην ΕΛΒΟ τόσο από τον προσφάτως κρατικοποιημένο ΟΑΣΘ όσο και από τον ΟΑΣΑ, δεδομένου ότι οι δύο οργανισμοί χρειάζονται -μαζί σε άμεσο χρόνο περί τα 300 νέα λεωφορεία.

ΚΛΗΡΩΣΗ ΜΕ ΔΩΡΟ

Εγγραφείτε στο Newsletter και εξασφαλείστε την συμμετοχή σας