ecopress
Η Ελληνικό Κτηματολόγιο, διαπιστώνοντας ότι ένας από τους λόγους της χαμηλής συμμετοχής των πολιτών στην υποβολή δηλώσεων ιδιοκτησίας είναι η έλλειψη ενημέρωσης τους αποφάσισε...

Η Ελληνικό Κτηματολόγιο, διαπιστώνοντας ότι ένας από τους λόγους της χαμηλής συμμετοχής των πολιτών στην υποβολή δηλώσεων ιδιοκτησίας είναι η έλλειψη ενημέρωσης τους αποφάσισε να προχωρήσει σε νέο διαγωνισμό για τη διενέργεια  ενημερωτικής καμπάνιας, ενώ ο προηγούμενος είχε κηρυχθεί άγονος. Για το σκοπό αυτό η διοίκηση της εταιρίας αποφάσισε « την πραγματοποίηση της δαπάνης σε βάρος της πίστωσης του προϋπολογισμού εξόδων του έτους 2019, ποσού € 900.000,00 που αφορά: δαπάνη για επικοινωνιακή υποστήριξη της κτηματογράφησης για τη συλλογή δηλώσεων ιδιοκτησίας του υπολοίπου της χώρας». Παράλληλα η εταιρία αποφάσισε να προχωρήσει σε ενοικίαση διαφημιστικού χώρου στον ηλεκτρικό και το Μετρό για να προχωρήσει επίσης σε ενημέρωση των πολιτών για το Κτηματολόγιο.

ΚΛΗΡΩΣΗ ΜΕ ΔΩΡΟ

Εγγραφείτε στο Newsletter και εξασφαλείστε την συμμετοχή σας