Η Ελληνικό Κτηματολόγιο, διαπιστώνοντας ότι ένας από τους λόγους της χαμηλής συμμετοχής των πολιτών στην υποβολή δηλώσεων ιδιοκτησίας είναι η έλλειψη ενημέρωσης τους αποφάσισε να προχωρήσει σε νέο διαγωνισμό για τη διενέργεια ενημερωτικής καμπάνιας, ενώ ο προηγούμενος είχε κηρυχθεί άγονος. Για το σκοπό αυτό η διοίκηση της εταιρίας αποφάσισε « την πραγματοποίηση της δαπάνης σε βάρος της πίστωσης του προϋπολογισμού εξόδων του έτους 2019, ποσού € 900.000,00 που αφορά: δαπάνη για επικοινωνιακή υποστήριξη της κτηματογράφησης για τη συλλογή δηλώσεων ιδιοκτησίας του υπολοίπου της χώρας». Παράλληλα η εταιρία αποφάσισε να προχωρήσει σε ενοικίαση διαφημιστικού χώρου στον ηλεκτρικό και το Μετρό για να προχωρήσει επίσης σε ενημέρωση των πολιτών για το Κτηματολόγιο.
Σχετικά Άρθρα
- Κτηματολόγιο: προθεσμία δηλώσεων για 5 περιοχές και εφαρμογή για μεταβολές
- Κτηματολόγιο: οι 7+1 στόχοι του τελικού νομοσχεδίου που κατατέθηκε στη Βουλή
- Κτηματολόγιο: νέα παράταση για δηλώσεις, προς εξέταση 330.000 εντάσεις
- Στον Άρειο Πάγο υπόθεση απάτης στην Κτηματογράφηση
- Κτηματολόγιο: μπραντεφέρ δήμων και δημοσίου για τα χιλιάδες ορφανά ακίνητα
- Κτηματολόγιο: στόχος τα πρόστιμα των 300 έως 2.000 ευρώ να μείνουν στα χαρτιά