Η Ελληνικό Κτηματολόγιο, διαπιστώνοντας ότι ένας από τους λόγους της χαμηλής συμμετοχής των πολιτών στην υποβολή δηλώσεων ιδιοκτησίας είναι η έλλειψη ενημέρωσης τους αποφάσισε να προχωρήσει σε νέο διαγωνισμό για τη διενέργεια ενημερωτικής καμπάνιας, ενώ ο προηγούμενος είχε κηρυχθεί άγονος. Για το σκοπό αυτό η διοίκηση της εταιρίας αποφάσισε « την πραγματοποίηση της δαπάνης σε βάρος της πίστωσης του προϋπολογισμού εξόδων του έτους 2019, ποσού € 900.000,00 που αφορά: δαπάνη για επικοινωνιακή υποστήριξη της κτηματογράφησης για τη συλλογή δηλώσεων ιδιοκτησίας του υπολοίπου της χώρας». Παράλληλα η εταιρία αποφάσισε να προχωρήσει σε ενοικίαση διαφημιστικού χώρου στον ηλεκτρικό και το Μετρό για να προχωρήσει επίσης σε ενημέρωση των πολιτών για το Κτηματολόγιο.
Σχετικά Άρθρα
- Κτηματολόγιο: παράταση δηλώσεων ιδιοκτησίας σε έξι Δήμους των Χανίων
- Κτηματολόγιο: παράταση δηλώσεων σε έξι Δήμους των Χανίων
- Κτηματολόγιο: παράταση συλλογής δηλώσεων ιδιοκτησίας στο Ρέθυμνο
- Κτηματολόγιο: παράταση δηλώσεων σε έξι Δήμους των Χανίων
- Κτηματολόγιο: παράταση δηλώσεων για Ηράκλειο, εκστρατεία στην Κρήτη
- Κτηματολόγιο: τρίμηνη παράταση για δηλώσεις ιδιοκτησίας στην Κρήτη