Επτά SOS στον Πρωθυπουργό από τον Πρόεδρο του ΤΕΕ/ΤΚΜ
Αστικό περιβάλλονΕιδήσειςΈργαΠεριβάλλον 5 Σεπτεμβρίου 2018 Αργύρης
Επτά θέματα ζωτικής σημασίας, για τη Θεσσαλονίκη, την Κεντρική Μακεδονία και για τον κλάδο των μηχανικών, παρέθεσε ο Πρόεδρος του ΤΕΕ/ΤΚΜ κ. Πάρις Μπίλλιας, στον Πρωθυπουργό κ. Αλέξη Τσίπρα κατά τη διάρκεια της σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε με τους εκπροσώπους των παραγωγικών τάξεων της Θεσσαλονίκης, το Σάββατο, 1 Σεπτεμβρίου, στο ΥΜΑΘ. Σύμφωνα με σχσετική ανακοίνωση ο κ Μπίλιας:
- Επισήμανε την κακή λειτουργία του ΟΑΣΘ και το γεγονός ότι η κατάσταση στην αστική συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης εξελίσσεται χειρότερη από πέρσι. Τόνισε μάλιστα, ότι τα δρομολόγια έχουν μειωθεί και αυτό είναι αισθητό, παρά το γεγονός ότι τα σχετικά στοιχεία αποκρύπτονται από τη διοίκηση του ΟΑΣΘ.
- Ζήτησε να προχωρήσουν άμεσα τα έργα της σχολικής στέγης της Θεσσαλονίκης, εν ανάγκη με τη μέθοδο των ΣΔΙΤ που επιτυχώς εφαρμόστηκε στην Αθήνα.
- Υπογράμμισε την ανάγκη, να προχωρήσουν τα αντιπλημμυρικά έργα της Θεσσαλονίκης, με ταυτόχρονη επικαιροποίηση του σχετικού masterplan, που έχει διαμορφωθεί από το 2003, με τη συμβολή του ΤΕΕ/ΤΚΜ καθώς, όλα τα επιστημονικά στοιχεία συγκλίνουν στο συμπέρασμα ότι τα επόμενα χρόνια πρέπει να περιμένουμε συχνότερη εκδήλωση ακραίων καιρικών φαινομένων.
- Σημείωσε την ανάγκη αναβάθμισης της εσωτερικής περιφερειακής οδού της Θεσσαλονίκης, η οποία έχει φτάσει πια στα όριά της και αναμένεται να υποδεχτεί ακόμα μεγαλύτερους κυκλοφοριακούς φόρτους τα επόμενα χρόνια, αν μάλιστα υπάρχει ανάπτυξη, ενίσχυση των εισοδημάτων και συνεπαγόμενη αύξηση της κίνησης.
- Για το Μετρό Θεσσαλονίκης, ο κ. Μπίλλιας τόνισε πως πρέπει να ξεκαθαριστεί τι μέλλει γενέσθαι με τον σταθμό Βενιζέλου και –σε κάθε περίπτωση- να εξασφαλιστεί η έναρξη λειτουργίας ολόκληρου το βασικού κορμού του Μετρό, από τη Ν. Ελβετία ως τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό και όχι μόνο ως το Σιντριβάνι, έστω και χωρίς τη λειτουργία του εν λόγω σταθμού
- Αναφέρθηκε σε σειρά προβλημάτων που άπτονται του ασφαλιστικού. Μίλησε για τις υπέρογκες εισφορές, ενώ στάθηκε στη γραφειοκρατική υπονόμευση των όποιον νομοθετικών παρεμβάσεων έγιναν για τη διευκόλυνση των ασφαλισμένων λόγω –κυρίως- της κακής λειτουργίας του ΕΦΚΑ. Αυτή παρατηρείται στην διετή καθυστέρηση έκδοσης συντάξεων, στη μη συγκρότηση των επιτροπών ενστάσεων για τις αναδρομικές διαγραφές εισφορών των μηχανικών, κ.α.
- Τελευταίο πλην κορυφαίο ζήτημα, που έθιξε ο κ. Μπίλλιας, ήταν το πάγιο αίτημα του ΤΕΕ/ΤΚΜ να προχωρήσει με ταχύ ρυθμό η χωροταξική και πολεοδομική μεταρρύθμιση, που είναι βασική προϋπόθεση για την προώθηση πολεοδομικών μελετών, ανάγκη που κατέστη ακόμα πιο πιεστική μετά την τραγωδία στο Μάτι.
Τα παραπάνω ζητήματα, μαζί με άλλα θέματα ανάπτυξης και υποδομών που απασχολούν τη Θεσσαλονίκη, την Κεντρική Μακεδονία και τα φλέγοντα θέματα των Μηχανικών θα περιληφθούν σε αναλυτικό υπόμνημα του ΤΕΕ/ΤΚΜ προς τον Πρωθυπουργό, εντός των προσεχών ημερών.
Σχετικά Άρθρα
- Θεσσαλονίκη: πότε ξεκινά το έργο ενοποίησης του παραλιακού μετώπου
- Σιδηρόδρομος: επανέρχονται δρομολόγια Λάρισας-Θεσσαλονίκης
- Θεσσαλονίκη: μέτρα για τέσσερα δύσκολα χρόνια κατασκευής του flyover
- Το υπόμνημα του ΤΕΕ Κεντρικής Μανεδονίας προς τον πρωθυπουργό
- ΤΕΕ/ΤΚΜ: τα αιτήματα των μηχανικών στον πρωθυπουργό
- Συναντήσεις για δυτικό προαστιακό σιδηρόδρόμο Θεσσαλονίκης
Χωρίς φρένο οι αυξήσεις τιμών οικοδομικών υλικών
Ειδήσεις Δεκ 24, 2024
ΑΔΜΗΕ: ανανέωση θητείας Μανουσάκη έως το 2028
ecoinsider Δεκ 24, 2024