ecopress
Σχεδιάστε ένα μουσείο τέχνης σε υπολογιστή και δώστε την ευκαιρία στους πελάτες σας να περιηγηθούν σε εικονικό περιβάλλον με διαδραστικά χαρακτηριστικά. ​Οι επισκέπτες του... ERGOCAD: πωλήσεις προϊόντων σε εικονικό περιβάλλον μουσείου τέχνης

Σχεδιάστε ένα μουσείο τέχνης σε υπολογιστή και δώστε την ευκαιρία στους πελάτες σας να περιηγηθούν σε εικονικό περιβάλλον με διαδραστικά χαρακτηριστικά.

​Οι επισκέπτες του μουσείου θα μπορούν σε VR περιβάλλον να γνωρίσουν τα εκθέματα, να τα δουν σε πραγματική κλίμακα και να βρουν πληροφορίες για κάθε ένα από αυτά, όπως για παράδειγμα την χρονολογία κατασκευής, το όνομα του καλλιτέχνη, την τεχνοτροπία ή ακόμα και την αξία τους.

Η επίσκεψη σε μουσεία έχει γίνει σήμερα πιο δύσκολη από ποτέ λόγω της πανδημίας και των μέτρων προφύλαξης που λαμβάνονται σε όλο τον κόσμο. Οι ιδιοκτήτες των μουσείων, των gallery και γενικότερα των πολιτιστικών χώρων αναζητώντας λύσεις για την επιβίωση των επιχειρήσεων τους αλλά και για την ομαλή μετάβαση σε μία νέα “ηλεκτρονική περίοδο” έχουν ήδη ξεκινήσει την εφαρμογή νέων τεχνολογιών.

Η ERGOCAD, πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της πληροφορικής παρουσίασε σε πρόσφατο online webinar τον τρόπο με τον οποίο μπορεί πλέον ένας επαγγελματίας να δημιουργήσει ένα εικονικό προσομοίωμα μουσείου με τα δημοφιλή προγράμματα SketchUp και SimLab.

Αρχικά γίνεται η εισαγωγή των κατόψεων του χώρου του μουσείου στο πρόγραμμα 3D μοντελοποίησης SketchUp και στη συνέχεια γίνεται η εξαγωγή του στο πρόγραμμα SimLab με το οποίο δημιουργούνται οι επιμέρους σκηνές στο περιβάλλον VR. Η διαδικασία αυτή παρέχει στον χρήστη των 2 αυτών προγραμμάτων τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει όλα τα καινοτόμα εργαλεία για την εισαγωγή του εικονικού προσομοιώματος κάθε εκθέματος, είτε πρόκειται για γλυπτό, είτε για πίνακες ζωγραφικής στον υπό κλίμακα σχεδιασμένο χώρο ενός μουσείου ή πολιτιστικού χώρου γενικότερα.  Στο video που ακολουθεί μπορείτε να δείτε συνοπτικά την διαδικασία που ακολουθείται:

H ίδια διαδικασία χρησιμοποιήθηκε και για την δημιουργία χώρου έκθεσης – πώλησης αυτοκινήτων, όπου ο επισκέπτης του εικονικού χώρου μπορεί να επιλέξει για παράδειγμα το χρώμα του αυτοκινήτου που θέλει να αποκτήσει, τον εξοπλισμό κάθε έκδοσης μοντέλου, να βρει πληροφορίες και τιμές.

Ένα από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα, πέρα από το προφανές ότι ο επισκέπτης έχει πρόσβαση 24 ώρες την ημέρα στον εικονικό χώρο στον οποίο μπορεί να περιηγηθεί, είναι και το ότι οι χώροι που σχεδιάζονται σε ηλεκτρονικό υπολογιστή είναι πολλές φορές ποιοτικότεροι, μεγαλύτεροι και πιο ελκυστικοί από τους φυσικούς χώρους στους οποίους ενδεχομένως φιλοξενούνται οι εκθέσεις.
Ένα άλλο θετικό της παρουσίασης προϊόντων σε περιβάλλον VR είναι και η δυνατότητα online παραγγελίας μέσω e-shop, το οποίο προσφέρει στον ιδιοκτήτη μιας επιχείρησης να αυξήσει τον κύκλο εργασιών και τις πωλήσεις.

Ίσως να φαντάζει απίθανο να αγοράσει κάποιος αυτοκίνητο από e-shop αλλά για χιλιάδες προϊόντα έχει ωριμάσει ο κόσμος και γίνονται ήδη ηλεκτρονικά οι αγορές.
Πληροφορίες: ERCOCAD

– Τηλέφωνο επικοινωνίας : +302114112620

ΚΛΗΡΩΣΗ ΜΕ ΔΩΡΟ

Εγγραφείτε στο Newsletter και εξασφαλείστε την συμμετοχή σας