ecopress
Για  την εξέλιξη δύο κομβικών σιδηροδρομικών έργων,  ενημερώθηκε  η Διαρκής Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και την... ΕΡΓΟΣΕ: στη Βουλή η εξέλιξη των έργων για Σ.Σ. Αθηνών και Κιάτο-Ροδοδάφνη

Για  την εξέλιξη δύο κομβικών σιδηροδρομικών έργων,  ενημερώθηκε  η Διαρκής Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και την ΕΡΓΟΣΕ. Τι αναφέρθηκε για την πορεία των έργων.

Για  την προσυμβατική διαδικασία δύο κομβικών έργων με αναθέτουσα αρχή την ΕΡΓΟΣΕ, ενημερώθηκε χθες από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών  Κώστα Καραμανλή, τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιο για τις υποδομές,Γιώργο Καραγιάννη και τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ,  Χρήστο Βίνη, η Διαρκής Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής των Ελλήνων. Συγκεκριμένα, η ενημέρωση αφορούσε το έργο της Β΄ φάσης ανάπτυξης του Σ.Σ. Αθηνών και του έργου της εγκατάστασης συστήματος ηλεκτροκίνησης στη νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο – Ροδοδάφνη

Η Β΄ φάση ανάπτυξης του Κεντρικού Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών, προϋπολογισμού μελέτης €42,1 εκατ. (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), θα ολοκληρωθεί σε ορίζοντα τριετίας. Το έργο αφορά την αναπροσαρμογή της γραμμολογίας, ανακατασκευή των λειτουργικών του στοιχείων (αποβάθρες, διαβάσεις πεζών κλπ.), εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης και παράλληλη κατασκευή των απαραίτητων υποδομών (θεμελιώσεις) για τα κτιριακά έργα που θα ολοκληρωθούν μελλοντικά.

Το  δεύτερο κομβικό έργο έχει ως αντικείμενο την ηλεκτροκίνηση στο τμήμα της γραμμής Κιάτο – Ροδοδάφνη, προϋπολογισμού μελέτης€84 εκατ. (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) και θα υλοποιηθεί σε ορίζοντα τριετίας. Η νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή έχει μήκος 70,6 χιλιόμετρα και με τη λειτουργία της ηλεκτροκίνησης, τα τρένα θα μπορούν να αναπτύσσουν ταχύτητα έως και 200 χιλιόμετρα/ώρα. Παράλληλα, περιλαμβάνονται τηλεπικοινωνιακά συστήματα πληροφόρησης επιβατών, σύστημα ανακοινώσεων, κλήσεων ανάγκης και ενδοεπικοινωνία, κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης, φυτεύσεις, εγκατάσταση αντιθορυβικώνπετασμάτων σε εντοπισμένα σημεία.

Τα δύο έργα χρηματοδοτούνται από το Ε.Π. «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014 – 2020». Ο κ. Βίνης, δήλωσε σχετικά: «Σε συντονισμό και συνεργασία με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, προχωράμε με σταθερά βήματα στον σχεδιασμό και την υλοποίηση έργων που αναβαθμίζουν τον ελληνικό σιδηρόδρομο και ταυτόχρονα συμβάλλουν στην ενίσχυση της πραγματικής οικονομίας».

ΚΛΗΡΩΣΗ ΜΕ ΔΩΡΟ

Εγγραφείτε στο Newsletter και εξασφαλείστε την συμμετοχή σας

Προτιμήσεις Cookies

Μπορείτε να ορίσετε τις προτιμήσεις συγκατάθεσης και να προσδιορίσετε με ποιους τρόπους θέλετε να χρησιμοποιούνται τα δεδομένα σύμφωνα με τους παρακάτω σκοπούς.

Απολύτως Απαραίτητα Cookies

Τα cookies αυτά είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία του ιστότοπου, σας επιτρέπουν να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες του, όπως πρόσβαση σε ασφαλείς περιοχές. Τα cookies αυτά είναι αναγκαία για τη λειτουργία του ιστοτόπου και χωρίς αυτά δεν θα ήταν τεχνικά εφικτή η παροχή υπηρεσιών του ιστοτόπου.

Cookies Aνάλυσης

Η υπηρεσία Google Analytics χρησιμοποιείται για την ανάλυση στατιστικών στοιχείων με σκοπό την βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών της ιστοσελίδας. Χρησιμοποιούνται για να συλλέξουν πληροφορίες και να αναλύσουν πώς οι επισκέπτες χρησιμοποιούν τον ιστότοπο (για παράδειγμα τις κινήσεις από και προς αυτόν, τις σελίδες που έχουν την πιο συχνή επισκεψιμότητα και αυτές που παρουσιάζουν λάθη) ώστε να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία περιήγησης στον ιστότοπό μας. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από τα cookies είναι ανώνυμες και δε χρησιμοποιούνται για να σας ταυτοποιήσουν.Η πολιτική χρήσης της Google όσον αφορά την νομοθεσία για τα προσωπικά δεδομένα βρίσκεται εδώ: https://privacy.google.com/businesses/compliance/

Cookies Τρίτων Προμηθευτών

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies τρίτων για λόγους εξατομίκευσης του περιεχομένου τους καθώς επίσης και για λόγους διαφήμισης.