ecopress
Στο ΕΣΠΑ εντάχθηκε η Α φάση του έργου το οποίο αφορά  την αναβάθμιση 70 βαγονιών της γραμμής 1 Πειραιάς – Κηφισιά και δύο υποσταθμών... ΕΣΠΑ: αναβάθμιση τροχαίου υλικού & υποσταθμών έλξης στη γραμμή 1

Στο ΕΣΠΑ εντάχθηκε η Α φάση του έργου το οποίο αφορά  την αναβάθμιση 70 βαγονιών της γραμμής 1 Πειραιάς – Κηφισιά και δύο υποσταθμών έλξης που την τροφοδοτούν , με την εγκατάσταση συστημάτων ανάκτησης ενέργειας. Ποιό είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του έργου.

Ειδικότερα, με απόφαση του Υφυπουργού Ανάπτυξης & Επενδύσεων κ. Ι. Τσακίρη, ο Ειδικός Γραμματέας Διαχείρισης Προγραμμάτων ΕΤΠΑ & ΤΣ υπέγραψε  στις 23-06-2022, την Ένταξη της τμηματοποιημένης Πράξης «Εκσυγχρονισμός των συρμών της Γραμμής 1 και ανάκτηση ενέργειας μέσω της αναβάθμισης 2 Υ/Σ έλξης» στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020».

Φυσικό αντικείμενο

Στο φυσικό αντικείμενο του προτεινόμενου έργου περιλαμβάνονται εργασίες για την αναβάθμιση 70 βαγονιών του τροχαίου υλικού που εκτελεί δρομολόγια κατά μήκος της γραμμής 1 Πειραιάς – Κηφισιά του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου και την αναβάθμιση δύο υποσταθμών έλξης που τροφοδοτούν την εν λόγω γραμμή, με την εγκατάσταση συστημάτων ανάκτησης ενέργειας.

Συνολικό κόστος

Το συνολικό κόστος της Πράξης ανέρχεται σε 94.193.335€. Το επιλέξιμο ποσό της δημόσιας δαπάνης που αφορά στην Α’ Φάση ανέρχεται σε 12.300.000 €. Η Β΄ φάση θα χρηματοδοτηθεί από το Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών» 2021-2027. Η ανωτέρω πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ταμείο Συνοχής. Δικαιούχος του έργου είναι η ΣΤΑΣΥ ΑΕ. Εκτιμώμενη ημερομηνία έναρξης του έργου ορίζεται η 1/9/2022 και λήξης της συνολικής πράξης η 1/9/2025. Το ΕΣΠΑ αποτελεί σημαντικό χρηματοδοτικό εργαλείο και για κρίσιμα έργα που αφορούν στην αναβάθμιση των μεταφορών της χώρας μας βελτιώνοντας την ποιότητα του παρεχόμενου μεταφορικού έργου.

 

ΚΛΗΡΩΣΗ ΜΕ ΔΩΡΟ

Εγγραφείτε στο Newsletter και εξασφαλείστε την συμμετοχή σας