Έξι προτάσεις από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθήνας προς το δήμαρχο Αθηναίων για την αναβάθμιση της πρωτεύουσας
Αστικό περιβάλλονΑυτοδιοίκησηΕιδήσειςΟικονομία 6 Φεβρουαρίου 2018 Αργύρης
Η αναβάθμιση της Αθήνας, ενόψει της νέας τουριστικής περιόδου αλλά και η διευθέτηση σειράς προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις, αποτέλεσαν αντικείμενο της χθεσινής συνάντησης που είχε ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης με αντιπροσωπεία του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, επί κεφαλής της οποίας ήταν ο πρόεδρος Γιάννης Χατζηθεοδοσίου. Συμμετείχαν ακόμη ο πρόεδρος του Σωματείου Τουριστικών Καταστημάτων Πλάκας Θόδωρος Λάρας και ο πρόεδρος του Σωματείου Καταστηματαρχών Μοναστηρακίου Νίκος Σεφεριάδης.
Το επιμελητήριο κατέθεσε υπόμνημα, με το οποίο, ανάμεσα στα άλλα, ζητούν:
– Τη δημιουργία ενός ανοιχτού κέντρου εμπορίου (τουριστικού) με κοινές συνέργειες των επιχειρηματιών και κατοίκων ούτως ώστε να δημιουργήσουμε ένα πρότυπο ανοιχτό κέντρο εμπορίου που μπορούμε αμέσως μετά να μεταλαμπαδεύσουμε και σε άλλες περιοχές τόσο του δήμου της Αθήνας όσο και σε άλλους δήμους της Αττικής.
– Την οριοθέτηση της συγκεκριμένης περιοχής από τις στήλες του Ολυμπίου Διός – Φιλελλήνων – Ερμού – Πλατεία Αγίων Ασωμάτων – Διονυσίου Αρεοπαγίτου – Αποστόλου Παύλου , όπως την οριοθετεί και το προεδρικό διάταγμα Πλάκας.
– Σήμανση με καλαίσθητες επιγραφές που θα καλωσορίζουν τον επισκέπτη και τουρίστα της συγκεκριμένης περιοχής και δημιουργία ενός brand name της περιοχής γισα να διαφημίζεται σε όλους τους τουριστικούς χάρτες και σε όλα τα τουριστικά έντυπα σε παγκόσμιο επίπεδο.
– Δημιουργία τριών καλαίσθητων περιπτέρων – Info kiosks σε τρία συγκεκριμένα σημεία αναφοράς της περιοχής όπως πλατεία Μοναστηρακίου , πλατεία Συντάγματος και πλατεία Αγίας Αικατερίνης στην Πλάκα από όπου θα δίνεται πληροφόρηση στους ενδιαφερόμενους τόσο για πολιτιστικά μνημεία της περιοχής όσο και για την εν γένει τουριστική αγορά και όχι μόνο.
– Ελεύθερο wifi με συνεργασία με τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας , ούτως ώστε ο επισκέπτης της περιοχής να έχει πρόσβαση στην υπό διαμόρφωση διαδικτυακή πλατφόρμα που θα δημιουργηθεί γι αυτόν το σκοπό.
– Ανά χρονικά διαστήματα εντός του έτους να γίνονται δράσεις (events , happenings) σε συνεργασία με τους τοπικούς εμπορικούς συλλόγους όπως π.χ. ένα τρενάκι που ήδη κυκλοφορεί και σε συνεργασία με τη χορωδία του δήμου της Αθήνας να ερμηνεύουν τραγούδια της παλιάς Αθήνας και καντάδες της εποχής.
Σχετικά Άρθρα
- Εγκρίθηκε αρχιτεκτονικός διαγωνισμός για Πλάκα & Μοναστηράκι
- Συνεργασία Δήμου Αθηναίων και Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών
- Τα 40 έργα και δράσεις που αλλάζουν την εικόνα της Αθήνας
- ΕΕΑ: αναστολή επιστροφής επιδοτήσεων ρεύματος από επιχειρήσεις
- BEA: νέα υπηρεσία «μίας στάσης» για επιχειρήσεις
- Αθήνα: 2,3 εκατ. ευρώ σε μικρές επιχειρήσεις στο ιστορικό κέντρο