ecopress
Οι ιταλοί της FS ζητούν τώρα και δημόσια, καθώς ήδη το έχουν κάνει από μήνες, με ανεπίσημο τρόπο,  να συνδυάσουν την παρουσία της στην...

Οι ιταλοί της FS ζητούν τώρα και δημόσια, καθώς ήδη το έχουν κάνει από μήνες, με ανεπίσημο τρόπο,  να συνδυάσουν την παρουσία της στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και με την είσοδο τους στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, δηλαδή τη ΣΤΑΣΥ (μετρό, ηλεκτρικός, τραμ) καθώς και την ΟΣΥ (μπλε λεωφορεία, τρόλεϊ).

Είναι χαρακτηριστικό ότι ο γενικός διευθυντής της FS Italians, Ρενάτο Μαζοντσίνι μιλώντας στο Γιώργο Φυντικάκη και στα «ΤΑ ΝΕΑ» είπε ότι η FS θα ήθελε να «παντρέψει» την παρουσία της στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και με την είσοδο στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, δηλαδή τη ΣΤΑΣΥ (μετρό, ηλεκτρικός, τραμ) καθώς και την ΟΣΥ (μπλε λεωφορεία, τρόλεϊ).

Το ερώτημα βέβαια είναι πώς θα συμβεί αυτό, όταν οι συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ πρόκειται να ενταχθούν στο Υπερταμείο και η κυβέρνηση έχει διαμηνύσει ότι δεν τις πουλάει. «Δεν έχουμε ακόμη συζητήσει για αυτά με τον κ. Σπίρτζη, θα το κάνουμε στην επικείμενη συνάντησή μας. Αλλά μόνο με έναν συνδυασμό σιδηροδρόμου, μέσων σταθερής τροχιάς και αστικών συγκοινωνιών θα κερδίσουμε τη μάχη κόντρα στο αυτοκίνητο, άλλωστε στην Ελλάδα το σιδηροδρομικό δίκτυο είναι πολύ μικρό, μόλις 2.200 χλμ.» εξηγεί ο ίδιος.

Διευκρινίζει πάντως ότι η στρατηγική της ES είναι να αποκτά πάντα ολόκληρο τον έλεγχο μιας εταιρείας, όχι μειοψηφικά ποσοστά. Στην επισήμανση  ότι οι συγκοινωνίες είναι ένα κεφάλαιο που πολιτικά «καίει» απαντά με νόημα ότι στόχος της πολιτικής είναι να παρέχει τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες στο κοινό.

Σημειωτέον ότι η FS έχει θυγατρική στις αστικές συγκοινωνίες, την Busitalia

ΚΛΗΡΩΣΗ ΜΕ ΔΩΡΟ

Εγγραφείτε στο Newsletter και εξασφαλείστε την συμμετοχή σας