Knauf Greece: νέα digital επικοινωνία από τη Choose για το Sound Matters
ΕιδήσειςΕπιχειρήσειςΈργαΟικονομία 7 Νοεμβρίου 2022 Αργύρης
«Υπάρχουν πολλές γνωστές λέξεις που προκύπτουν από πολύ γνωστούς ήχους και μία εταιρία που σέβεται τον ήχο». Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα της νέας digital επικοινωνίας που δημιούργησε η Choose Strategic Communications Partner για την KNAUFGREECE με αφορμή το δεύτερο διαδικτυακό συνέδριο “SoundMatters” που διοργανώνει η εταιρία την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου.
Το δημιουργικό εύρημα στο οποίο βασίστηκε η ομάδα της Choose αξιοποίησε την αντίληψη ότι για την KNAUF ο ήχος είναι έκφραση. Mε πρωταγωνιστικό στοιχείο τις ηχολέξεις, δηλαδή τις λέξεις που προκύπτουν από καθημερινούς ήχους που παράγουν τα κτίρια και οι άνθρωποι που τα κατοικούν, η νέα επικοινωνία αναδεικνύει με minimal ύφος τη σύγχρονη αντίληψη της Knauf για τη σημασία του ήχου στο ακουστικό περιβάλλον των κτιρίων και την ποιότητα ζωής των ανθρώπων.
Στο δεύτερο διαδικτυακό συνέδριο της KNAUF“SoundMatters”,αρχιτέκτονες και σύμβουλοι ακουστικής αγγίζουν ακόμη περισσότερα ζητούμενα ακουστικού σχεδιασμού της νέας εποχής.
Σχετικά Άρθρα
- Ixion: νέο εταιρικό video από την Choose, με το βλέμμα στο «Αύριο»
- ΔΙΜΕΑ: ασπίδα προστασίας για την αγορά και τον καταναλωτή
- Κοζάνη: στις «100 κλιματικά ουδέτερες και έξυπνες πόλεις της ΕΕ»- βίντεο
- JoinOut: καινοτόμα εφαρμογή της Choose για τον «έξυπνο» τουρισμό
- Συνεργασία ALUMIL & KNAUF: η πρώτη δράση, δωρεάν webinar για πυροπροστασία
- ALUMIL- KNAUF: δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο για τις πυράντοχες κατασκευές