ecopress
 «Υπάρχουν πολλές γνωστές λέξεις που προκύπτουν από πολύ γνωστούς ήχους και μία εταιρία που σέβεται τον ήχο». Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα της νέας... Knauf Greece: νέα digital επικοινωνία από τη Choose για το Sound Matters

 «Υπάρχουν πολλές γνωστές λέξεις που προκύπτουν από πολύ γνωστούς ήχους και μία εταιρία που σέβεται τον ήχο». Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα της νέας digital επικοινωνίας που δημιούργησε η Choose Strategic Communications Partner για την KNAUFGREECE με αφορμή το δεύτερο διαδικτυακό συνέδριο “SoundMatters” που διοργανώνει η εταιρία την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου.

Το δημιουργικό εύρημα στο οποίο βασίστηκε η ομάδα της Choose αξιοποίησε την αντίληψη ότι για την KNAUF ο ήχος είναι έκφραση. Mε πρωταγωνιστικό στοιχείο τις ηχολέξεις, δηλαδή τις λέξεις που προκύπτουν από καθημερινούς ήχους που παράγουν τα κτίρια και οι άνθρωποι που τα κατοικούν, η νέα επικοινωνία αναδεικνύει με minimal ύφος τη σύγχρονη αντίληψη της Knauf για τη σημασία του ήχου στο ακουστικό περιβάλλον των κτιρίων και την ποιότητα ζωής των ανθρώπων.

Στο δεύτερο διαδικτυακό συνέδριο της KNAUF“SoundMatters”,αρχιτέκτονες και σύμβουλοι ακουστικής αγγίζουν ακόμη περισσότερα ζητούμενα ακουστικού σχεδιασμού της νέας εποχής.

 

ΚΛΗΡΩΣΗ ΜΕ ΔΩΡΟ

Εγγραφείτε στο Newsletter και εξασφαλείστε την συμμετοχή σας