ecopress
Είναι πολλά τα λεφτά Άρη. Δεν μπορεί να επιτραπεί άλλη χρήση πέραν της αμιγούς κατοικίας,  λόγω της υφιστάμενης κυκλοφοριακής συμφόρησης της περιοχής, που δεν...

Είναι πολλά τα λεφτά Άρη. Δεν μπορεί να επιτραπεί άλλη χρήση πέραν της αμιγούς κατοικίας,  λόγω της υφιστάμενης κυκλοφοριακής συμφόρησης της περιοχής, που δεν συμβαδίζει με τη χρήση της περιοχής.

Κάποτε υπήρξε μια οικονομική διαφορά μεταξύ ενός Βιομηχάνου και μιας μεγάλης τεχνικής εταιρείας.
Λέει, λοιπόν, ο βιομήχανος ότι έβαλα Καθηγητή του Πολυτεχνείου ο οποίος επικροτεί αυτά που ισχυρίζονται οι μηχανικοί μου.
Κι ο ιδιοκτήτης της Τεχνικής Εταιρείας :
Να σου φέρω εγώ 10 καθηγητές του Πολυτεχνείου που θα πουν τα αντίθετα !-
Αυτή είναι η απάντηση μου για την κρίση που ζητείται από το δ.σ. και τον εισηγητή δήμαρχο για κρίση της κυκλοφοριακής μελέτης η οποία αφορά τη δημιουργία του γκαράζ των 270 θέσεων στο Άλσος Μιμικοπουλου !-

Αν πράγματι επιζητείται η γνώμη της αντιπολίτευσης η λύση είναι απλή.
Να χρηματοδότηση ο αιτών αντίστοιχη μελέτη, από μελετητή που θα διαλέξει η αντιπολίτευση.

Τέλος, εξακολουθεί να είναι επίκαιρο το γεγονός, που συνέβη κατά τη επιθεώρηση των έργων του Αγίου Κοσμά, στη δεκαετία του ’60 από τον Πρωθυπουργό Κωνσταντίνο Καραμανλή. Στην παρατήρηση του οποίου ότι το υπαίθριο θέατρο που κατασκευάζονταν ευρίσκεται στη ευθεία προσγείωσης των αεροπλάνων και οι θεατές δεν θα ακούνε, του απάντησε ο επικεφαλής των τεχνικών υπηρεσιών του τότε ΕΟΤ, ΟΤΙ : έχουμε κάνει ΑΚΟΥΣΤΙΚΉ ΜΕΛΈΤΗ ! ΉΤΑΝ Η στιγμή που πάνω από τα κεφάτους τους διερχόταν η ΝΤΑΚΟΤΑ της ΤΑΕ.
ΔΕΝ χρειάστηκε να διατάξει τη διακοπή του θεάτρου, απλώς αναχώρησε.

Όταν όχι μόνο οι κάτοικοι της περιοχή, κατ’ εξοχήν αμιγούς κατοικίας , την οποία καταστρέφει ο δήμαρχος και οι συν αυτών, με την αλλαγή των χρήσεων σε υπερτοπικές, και θα μας αναγκάσει να καταφύγουμε στο Ευρωδικαστήριο , αλλά όλο το Μαρούσι γνωρίζει τη κυκλοφοριακή συμφόρηση από τη οποία δεινοπαθούν οι κάτοικοι. Πρόβλημα, το οποίο έχει  επαυξήσει ο δήμαρχος με τη νομιμοποίηση του κτιρίου των 9.000 της ΜΑΡΟΎΣΙ ΠΛΆΖΑ και το γειτονικό του, αυτό με  όψη τη ΦΩΛΙΆ του ΠΟΥΛΙΟΎ,  είναι κατ’ ελάχιστο γελοίο να προσκομίζεται στο δ.σ. μελέτη του ενδιαφερόμενου που «αποδεικνύει», ότι η προσέλκυση 270 αυτοκινήτων στην περιοχή θα βελτιώσει τις οικιστικές τους συνθήκες.
Επισημαίνεται ότι πλέον τα δικαιώματα κάθε οικοπέδου περιορίζονται από την οικιστική επιβάρυνση τη οποία προκαλούν. Γεγονός που συνεπάγεται ότι οι επιτρεπόμενες χρήσεις γης, δεν είναι άμεσα εφαρμόσιμες αλλά αποτελούν μια από τις περιβαλλοντικές προϋποθέσεις για τη χορήγηση οικοδομικής άδειας.
Προστίθεται ότι είναι προφανές πως ο έλεγχος κάθε περιβαλλοντικής μελέτης δεν μπορεί να αποτελεί αντικείμενο συζητήσεως  στο δημοτικό συμβούλιο, αλλά πρέπει να γίνεται από πιστοποιημένους φορείς ελέγχου, η δε απόφαση του δ.σ. να εκδίδεται ως συνέπεια αυτού του ελέγχου και των ενδεχόμενων όρων.
Εν απουσία αυτών των πιστοποιημένων φορέων, οι οποίοι πρέπει να εκλέγονται με ομοφωνία από τις δημοτικές παρατάξεις, είναι πρόδηλο ότι πρέπει να ανατίθεται σε γραφεία μελετών, που επίσης θα εκλέγονται με ομοφωνία, σε περιπτώσει δε μη υπάρξεως ομοφωνία, θα ανατίθενται σε δύο γραφεία, ένα εκλεγόμενο από τη δημοτική αρχή και ένα από την αντιπολίτευση, δια πλειοψηφίας.

Κοτσώνης Δημήτριος

ΚΛΗΡΩΣΗ ΜΕ ΔΩΡΟ

Εγγραφείτε στο Newsletter και εξασφαλείστε την συμμετοχή σας