ecopress
Σε τροχιά υλοποίησης εισήλθαν δύο οδικά ΣΔΙΤ, στην Κρήτη και στην Πελοπόννησο, με την υπογραφή των συμβάσεων με τους αναδόχους συνολικού ύψους  529,2 εκατ.... Οδικά ΣΔΙΤ 529,2 εκατ. ευρώ σε Κρήτη και Πελοπόννησο

Σε τροχιά υλοποίησης εισήλθαν δύο οδικά ΣΔΙΤ, στην Κρήτη και στην Πελοπόννησο, με την υπογραφή των συμβάσεων με τους αναδόχους συνολικού ύψους  529,2 εκατ. ευρώ.

-Την Κυριακή υπογράφηκε η σύμβαση του δεύτερου τμήματος του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), από τη Χερσόνησο μέχρι τη Νεάπολη (μήκους 22,5 χιλ.), το μεσαίο τμήμα του εν λόγω αυτοκινητοδρόμου, παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη. Το έργο, προϋπολογισμού 290 εκατ. ευρώ, θα εκτελέσει η κοινοπραξία των ΓΕΚ Τέρνα – Άκτωρ Παραχωρήσεις – Intralcat. Η σύμβαση ΣΔΙΤ θα έχει διάρκεια 30 χρόνια και τα τέσσερα εξ αυτών θα αφορούν την περίοδο κατασκευής του έργου, που περιλαμβάνει εργασίες για τη βελτίωση και λειτουργική αναβάθμιση της υφιστάμενης οδού με διαπλάτυνση αυτής.

Στο μεταξύ  έχει υπογραφεί η σύμβαση (με την Άκτωρ) για το τμήμα του ΒΟΑΚ που προχωρά ως δημόσιο έργο, δηλαδή τα 14 χλμ. του τμήματος Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος και βρίσκεται σε εξέλιξη ο διαγωνισμός για το μεγαλύτερο τμήμα του, Χανιά -Ηράκλειο, το οποίο θα ανατεθεί με σύμβαση παραχώρησης.

-Την Παρασκευή υπεγράφη η σύμβαση ΣΔΙΤ για τον Οδικό Άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, έργο προϋπολογισμού 239,2 εκατ. ευρώ πλέον ΦΠΑ, το οποίο ανέλαβε η κοινοπραξία των Intralcat – Άκτωρ Παραχωρήσεις. Είναι το μεγαλύτερο οδικό έργο στη νότια Πελοπόννησο, ένας νέος σύγχρονος αυτοκινητόδρομος που θα συνδέει την πρωτεύουσα της Μεσσηνίας, Καλαμάτα, με τους σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς σε Πύλο και Μεθώνη, λειτουργώντας συνεργατικά με το Διεθνές Αεροδρόμιο Καλαμάτας, το οποίο σύντομα θα αναβαθμιστεί. Περιλαμβάνει νέες χαράξεις, στις περιοχές με μορφολογικές δυσχέρειες και το παράπλευρο ή κάθετο οδικό δίκτυο, μήκους 9,65 χλμ.

ΚΛΗΡΩΣΗ ΜΕ ΔΩΡΟ

Εγγραφείτε στο Newsletter και εξασφαλείστε την συμμετοχή σας