ecopress
Η ιδιωτικοποίησης της Εγνατίας θεωρείται από πολλούς ως «χρυσοφόρα» επένδυση, αφού εκτιμάται ότι η λειτουργία και εκμετάλλευση του μεγάλου αυτού οδικού άξονα μπορεί να...

Η ιδιωτικοποίησης της Εγνατίας θεωρείται από πολλούς ως «χρυσοφόρα» επένδυση, αφού εκτιμάται ότι η λειτουργία και εκμετάλλευση του μεγάλου αυτού οδικού άξονα μπορεί να είναι βιώσιμη αλλά και πολύ κερδοφόρα . Ωστόσο στο διαγωνισμό, που ετοιμάζεται για τον Σεπτέμβριο, εάν οι προσφορές για την Εγνατία είναι σε χαμηλά επίπεδα, της τάξης των 200-250 εκατ. ευρώ, τότε -λένε οι δημοσιογραφικές πληροφορίες- η κυβέρνηση θα μπει σε διαπραγμάτευση με τους θεσμούς, προτείνοντας τη σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Θα βάλει, μάλιστα, στο τραπέζι και οικονομοτεχνική μελέτη της εταιρείας, που δείχνει ότι σε ορίζοντα 35ετίας τα αναμενόμενα έσοδα από την εκμετάλλευση της Εγνατίας οδού ανέρχονται σε 5 δισ. ευρώ, ακόμα και με διόδια χαμηλότερα από τις άλλες εθνικές οδούς. Ο διαγωνισμός για τη μακροχρόνια παραχώρηση της Εγνατίας αναμένεται να προκηρυχθεί μέσα στον Σεπτέμβριο, ώστε μέχρι το τέλος του έτους αρχές του επόμενου να ανοίξουν οι οικονομικές προσφορές, το ύψος των οποίων θα κρίνει και το αν τελικά θα ενεργοποιηθεί το plan b της κυβέρνησης…

ΚΛΗΡΩΣΗ ΜΕ ΔΩΡΟ

Εγγραφείτε στο Newsletter και εξασφαλείστε την συμμετοχή σας