Ποιοι έχασαν και ποιοι κέρδισαν στην πανδημία
ecoinsiderΟικονομία 16 Σεπτεμβρίου 2020 Αργύρης
Πτώση σημείωσε ο τζίρος στη συντριπτική πλειονότητα των επιχειρήσεων της χώρας που δραστηριοποιούνται στον τομέα των υπηρεσιών το β’ τρίμηνο εφέτος, καθώς επλήγησαν σημαντικά από την πανδημία. Με πλέον χαρακτηριστικό ότι το καίριο πλήγμα δέχθηκε η διαφήμιση, ενώ μεγάλη αύξηση του τζίρου είχαν οι υπηρεσίες καθαριότητας.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, οι δείκτες κύκλου εργασιών μειώθηκαν σε: Διαφήμιση και έρευνα αγοράς (30%), Εκδοτικές δραστηριότητες (17,5%), Νομικές και λογιστικές δραστηριότητες (15,3%), ‘Αλλες επαγγελματικές, επιστημονικές και τεχνικές δραστηριότητες (14,2%), Διοικητικές δραστηριότητες γραφείου, γραμματειακή υποστήριξη και άλλες δραστηριότητες παροχής υποστήριξης προς τις επιχειρήσεις (11,8%), Δραστηριότητες παροχής προστασίας και έρευνας (9,6%), Δραστηριότητες παροχής συμβουλών διαχείρισης (6,9%), Τηλεπικοινωνίες (4%), Δραστηριότητες υπηρεσιών πληροφορίας (3,6%), Δραστηριότητες προγραμματισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών, παροχής συμβουλών και συναφείς δραστηριότητες (3,4%), Αρχιτεκτονικές δραστηριότητες και δραστηριότητες μηχανικών, τεχνικές δοκιμές και αναλύσεις (2,9%) και Δραστηριότητες απασχόλησης (0,1%). Στον αντίποδα, ο τζίρος κινήθηκε ανοδικά σε: Δραστηριότητες καθαρισμού (12,4%), Δραστηριότητες παροχής υπηρεσιών σε κτήρια και εξωτερικούς χώρους (4,6%) και Ταχυδρομικές και ταχυμεταφορικές δραστηριότητες (0,4%).
Σχετικά Άρθρα
- ΕΛΣΤΑΤ: 22.607 εγγραφές νέων επιχειρήσεων το γ΄τρίμηνο 2022
- «Ερευνώ – Καινοτομώ»: προδημοσίευση δράσης, ύψους 300 εκατ. ευρώ
- ΟΣΕΤΕΕ: αύξηση εργατικών δυστυχημάτων σε ενέργεια και ορυχεία
- Χωρίς φρένο οι αυξήσεις υλικών και κόστους κατασκευής κτιρίων
- Τα 35 επαγγέλματα που μπαίνει υποχρεωτικά χρήση POS
- Χρηματοδότηση για ελληνικές εισαγωγικές και εξαγωγικές επιχειρήσεις