ecopress
Πληροφορίες πως θα λειτουργήσουν οι υπηρεσίες του Κτηματολογίου τις επόμενες τρείς εβδομάδες του Νοεμβρίου 2020, που συμπίπτουν με την περίοδο της καραντίνας. Όπως σημειώνεται... Πως θα λειτουργήσει το Κτηματολόγιο την περίοδο της καραντίνας

Πληροφορίες πως θα λειτουργήσουν οι υπηρεσίες του Κτηματολογίου τις επόμενες τρείς εβδομάδες του Νοεμβρίου 2020, που συμπίπτουν με την περίοδο της καραντίνας.

Όπως σημειώνεται στη στήλη «Κτηματολογικά» της εφημερίδας «Το Παρόν» προβλέπεται ότι:

Καταρχάς, συνεχίζονται οι διοικητή λειτουργίες των Κτηματολογικών Γραφείων Ρόδου, Κω – Λέρου και Θεσσαλονίκης καθώς και των κτηματολογικών γραφείων που ανήκουν στο Κτηματολόγιο, όπως και των έμμισθων υποθηκοφυλακείων.

Επιτρέπονται οι συναλλαγές, καθώς και ο έλεγχος των αρχείων, αποκλειστικά σε επείγουσες περιπτώσεις και κατόπιν ραντεβού.

Αναστέλλεται κάθε προθεσμία σχετική με τη μεταγραφή, εγγραφή, καταχώρηση αιτήσεων και πράξεων ή τη λήψη πιστοποιητικών και αντιγράφων και η παραγραφή κάθε συναφούς αξίωσης.

Ειδικά για τα κτηματολογικά γραφεία και υποκαταστήματα του Κτηματολογίου λειτουργούν ήδη οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες αίτησης, έκδοσης και λήψης πιστοποιητικών.

Μέσω της ιστοσελίδας του Κτηματολογίου, όλοι, με τους κωδικούς του TAXISNET, μπορούν να αιτηθούν ψηφιακά προς τα κτηματολογικά γραφεία και να παραλάβουν ψηφιακά πιστοποιητικό καταχώρισης, αντίγραφο κτηματολογικού φύλλου ή απόσπασμα κτηματολογικού διαγράμματος. Η υπηρεσία παρέχεται 24 ώρες την ημέρα και επτά ημέρες την εβδομάδα, ενώ οι πολίτες έχουν μία εβδομάδα προθεσμία για να καταβάλουν το εκάστοτε αντίτιμο. Υποστηρικτικά, έχουν στη διάθεσή τους όλο το 24ωρο τον τετραψήφιο αριθμό 1015.

Αντίστοιχα, παρέχεται ηλεκτρονική υπηρεσία αίτησης καταχώρησης εγγραπτέων πράξεων από δικηγόρους και συμβολαιογράφους, υπό τους όρους της απόφασης του προϊσταμένου του κτηματολογικού γραφείου.

ΚΛΗΡΩΣΗ ΜΕ ΔΩΡΟ

Εγγραφείτε στο Newsletter και εξασφαλείστε την συμμετοχή σας