ecopress
Για ταχεία συμβασιοποίηση του σημαντικού  έργου που αφορά τη σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου προβλήτα του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης και του δυτικού προαστιακού σιδηροδρόμου,  μιλάει... Υποδομών: πότε θα ολοκληρωθεί η σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου προβλήτα ΟΛΘ

Για ταχεία συμβασιοποίηση του σημαντικού  έργου που αφορά τη σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου προβλήτα του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης και του δυτικού προαστιακού σιδηροδρόμου,  μιλάει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Πότε προσδιορίζει τον ολοκλήρωση του έργου.

Το  έργο  Σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου προβλήτα λιμένα Θεσσαλονίκης & κατασκευή προαστιακού Δυτικής Θεσσαλονίκης με προϋπολογισμό 53,5 εκατ.  ευρώ, (χωρίς ΦΠΑ) εντάσσεται στο πακέτο  των  εμβληματικών έργων των 4 δις, τα οποία τρέχουν διαγωνιστικά με τις διαδικασίες του ανταγωνιστικού διαλόγου. Και τα έξι έργα του ίδιου πακέτου, διασυνδέουν τα μεγάλα λιμάνια της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο και ενισχύουν την διασυνοριακή σιδηροδρομική σύνδεση με την υπόλοιπη νοτιοανατολική Ευρώπη

Συμβασιοποίηση

Από τη Θεσσαλονίκη και το προσυνέδριο της Ν.Δ ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών  Κώστας Καραμανλής αναφερόμενος στην πορεία των έργων που αφορούν την οδική και σιδηροδρομική σύνδεση του ΟΛΘ, τόνισε χαρακτηριστικά: «Η οδική σύνδεση με τον προβλήτα 6 είναι πραγματικότητα και κατασκευάζεται. Το σιδηροδρομικό έργο έχει ήδη δημοπρατηθεί και θα είναι έτοιμο -διότι έχουμε αλλάξει τη διαδικασία παραγωγής σιδηροδρομικών έργων με τη διαδικασία της μελετοκατασκευής, το δημοπρατήσαμε, θα το συμβασιοποιήσουμε μέσα σε 18 μήνες – και θα είναι έτοιμο το 2027».

Ο διαγωνισμός

Ο  διαγωνισμός της ΕΡΓΟΣΕ που αφορά τη μελέτη και κατασκευή της σιδηροδρομικής σύνδεσης του 6ου προβλήτα του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης και του δυτικού προαστιακού σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης, προχωράει στη Β Φάση. Με τον  προϋπολογισμό δημοπράτησης ύψους 53,5 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και ο ανάδοχος που θα επιλεγεί θα αναλάβει τη μελέτη και κατασκευή:

Σιδηροδρομικής σύνδεσης του 6ου  Προβλήτα Λιμένα Θεσσαλονίκης. Αφορά την κατασκευή νέας σιδηροδρομικής γραμμής για τη δυτική σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου Προβλήτα του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) με την υφιστάμενη Σιδηροδρομική Γραμμή που συνδέει το Σταθμό Διαλογής Θεσσαλονίκης με τον Εμπορικό Σταθμό και τον Λιμένα. Το έργο αφορά σε μονή σιδηροδρομική γραμμή.

Δυτικού Προαστιακού Θεσσαλονίκης. Το έργο αφορά στην ανάπτυξη δικτύου δυτικού προαστιακού σιδηροδρόμου στη Θεσσαλονίκη επί υφισταμένων σιδηροδρομικών γραμμών ή/και νέων τμημάτων γραμμών.Με την ολοκλήρωσή τους, αναμένεται να επιτευχθεί η αναβάθμιση του κύριου σιδηροδρομικού άξονα της χώρας, με κύρια χαρακτηριστικά τη βελτίωση της ασφάλειας, την αύξηση αξιοπιστίας του σιδηροδρόμου και κατά συνέπεια την προσέλκυση μεγαλύτερου μεταφορικού έργου σε σχέση με τα οδικά μέσα.

 Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Στις 4 Φεβρουαρίου 2022  η ΕΡΓΟΣΕ προχώρησε στο άνοιγμα των φακέλων. Για το διαγωνισμό εκδήλωσαν ενδιαφέρον τέσσερις συνολικά υποψήφιοι: οι ΑΚΤΩΡ–Μυτιληναίος, AVAX –Alstom, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Ιntrakat. θα ακολουθήσει έλεγχος της επάρκειας των φακέλων προκειμένου οι υποψήφιοι που πληρούν τα κριτήρια να συνεχίσουν στη Β φάση του διαγωνισμού, που περιλαβάνει τη διενέργεια του ανταγωνιστικού διαλόγου και την υποβολή των δεσμευτικών προσφορών.

 

 

 

 

 

ΚΛΗΡΩΣΗ ΜΕ ΔΩΡΟ

Εγγραφείτε στο Newsletter και εξασφαλείστε την συμμετοχή σας