Σιδηρόδρομος: προχωρά ο διαγωνισμός στο τμήμα Ροδοδάφνη-Ρίο
ΕιδήσειςΈργαΜεταφορέςΟικονομίαΥποδομές 10 Νοεμβρίου 2021 ecotypos

Ολοκληρώθηκε πρώτο βήμα του διαγωνισμού για τη νέα Σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο- Πάτρα στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο, με την αποσφράγιση των προσφορών που κατέθεσαν τέσσερα σχήματα.
Συγκεκριμένα και με σειρά μειοδοσίας στο διαγωνισμό συμμετείχαν:
- ΕΝΩΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ (8,29%)
- «ΕΝΩΣΗ ΙΝΤΡΑΚΑΤΣΙΔΗΡΟΔΟΡΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ Α.Τ.Ε., ΡΟΔΟΔΑΦΝΗ -ΡΙΟ» (7,15%)
- ΑΒΑΞ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ – ΕΡΓΟΛΗΠΤΙΚΗ – ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ – ΕΜΠΟΡΙΚΗ – ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ – ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ (6,50%)
- ΑΚΤΩΡ ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ( 6,50%)
Στη συνέχεια, θα ακολουθήσουν οι προβλεπόμενες από το διαγωνισμό διαδικασίες για την ανάδειξη του προσωρινού αναδόχου.Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 175 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.) και αφορά την κατασκευή σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων (κτήρια, αποβάθρες, στέγαστρα και περιβάλλον χώρος), επιδομής, ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης, ETCS, τηλεπικοινωνιών και Η/Μ εγκαταστάσεων σήραγγας Παναγοπούλας για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο – Πάτρα, στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο. Το συγκεκριμένο έργο που συγκαταλέγεται στα επτά έργα συνολικού προϋπολογισμού 515, 3 εκατ. ευρώ, τα οποία έχουν δημοπρατηθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα, αποτελεί τμήμα των έργων εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνα – Κόρινθος – Πάτρα. Έργα που αποσκοπούν στη βελτίωση των ελληνικών μεταφορών και της ανταγωνιστικότητας του σιδηροδρόμου.
Σχετικά Άρθρα
- Αποσφράγιση οικονομικών προσφορών για το Νέα Καρβάλη – Τοξότες
- Eνημέρωση στη Βουλή για Ροδοδάφνη-Ρίο και Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα
- ΕΡΓΟΣΕ: ηλεκτροκίνηση στη διπλή γραμμή Κιάτο-Ροδοδάφνη
- ΤΑΙΠΕΔ: έξι επενδυτικά σχήματα για την Αττική Οδό
- Υπογράφηκε η σύμβαση για το έργο Ροδοδάφνη – Ρίο
- Τέσσερα σχήματα για αρδευτικά έργα 285 εκατ. ευρώ