ecopress
Με την  πρωτοποριακή χρήση μη αλκαλικού επιταχυντή γίνεται η  κατασκευής των σηραγγών νέου αυτοκινητόδρομου στην Κύπρο. Οι μη αλκαλικοί επιταχυντές δε μειώνουν την αντοχή... Σκυροδέμα-βίντεο: τα πλεονεκτήματα του μη αλκαλικού επιταχυντή

Με την  πρωτοποριακή χρήση μη αλκαλικού επιταχυντή γίνεται η  κατασκευής των σηραγγών νέου αυτοκινητόδρομου στην Κύπρο. Οι μη αλκαλικοί επιταχυντές δε μειώνουν την αντοχή του εκτοξευόμενου σκυροδέματος και προσφέρουν σειρά περιβαλλοντικών και κατασκευαστικών πλεονεκτημάτων.

Με τη χρήση νέων, πρωτοποριακών τεχνολογιών φιλικών προς το περιβάλλον και τους εργαζόμενους προχωρούν οι εργασίες κατασκευής της Α’ φάσης του αυτοκινητόδρομου Πάφου – Πόλης Χρυσοχούς στην Κύπρο. Το έργο, μήκους 15 χλμ. με δύο σήραγγες μήκους 900 μ. και πέντε υψηλές γέφυρες μήκους 1.400 μ., με προϋπολογισμό 73 εκατ. ευρώ, υλοποιείται από την Intrakatγια λογαριασμό του Υπουργείου Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων της Κύπρου.

Ειδικότερα για την κατασκευή των σηράγγων και, συγκεκριμένα, για την εφαρμογή σκυροδέματος γίνεται πρωτοποριακή χρήση μη αλκαλικού επιταχυντή, ο οποίος προσφέρει σειρά πλεονεκτημάτων.

-Σε σχέση με τους ευρέως χρησιμοποιούμενους αργιλικούς επιταχυντές, οι μη αλκαλικοίδεν είναι καυστικοί, με αποτέλεσμα να αποφεύγονται πιθανά ατυχήματα και να δημιουργείται ευχάριστο περιβάλλον στη σήραγγα, κάτι που συμβάλλει στην αποδοτικότερη εργασία.

-Επιπλέον, οι μη αλκαλικοί επιταχυντές είναι φιλικοί προς το περιβάλλον καθώς με τη χρήση τους δεν εκπέμπονται επιβλαβή αλκαλικά αέρια κι έτσι αποτρέπεται τυχόν μόλυνση του υπόγειου υδροφόρου ορίζοντα.

-Επιπρόσθετα, οι μη αλκαλικοί επιταχυντές δε μειώνουν την αντοχή του εκτοξευόμενου σκυροδέματος. Αντίθετα, οι αλκαλικοί επιταχυντές δύναται να προκαλέσουν μείωση της αντοχής ακόμα και μεγαλύτερη του 30%,καθώς στις σήραγγες όπου έχουν χρησιμοποιηθεί έχει παρατηρηθεί φραγήστα συστήματα απορροής λόγω αλάτων νατρίου ή/και καλίου που περιέχουν.

Με χρήση νέων τεχνολογιών, εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό, εμπειρία και τεχνογνωσία σε μεγάλα και σύνθετα έργα, η Intrakat ανταποκρίνεται στις αυξανόμενες απαιτήσεις των σύγχρονων κατασκευών και υποδομών με αξιοπιστία και συνέπεια. Σημειώνεται πως η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάφου – Πόλης Χρυσοχούς αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα αναπτυξιακά έργα στην Κύπρο. Η ολοκλήρωσή του θα αναβαθμίσει ποιοτικά και λειτουργικά την καθημερινότητα των μόνιμων κατοίκων και των επισκεπτών της ευρύτερης περιοχής.

Μπορείτε να δείτε την εφαρμογή σκυροδέματος με τη χρήση του μη αλκαλικού επιταχυντή στο έργο κατασκευής της Α’ φάσης του αυτοκινητόδρομου Πάφου – Πόλης Χρυσοχούς στην Κύπρο, στο video:  

ΚΛΗΡΩΣΗ ΜΕ ΔΩΡΟ

Εγγραφείτε στο Newsletter και εξασφαλείστε την συμμετοχή σας

Προτιμήσεις Cookies

Μπορείτε να ορίσετε τις προτιμήσεις συγκατάθεσης και να προσδιορίσετε με ποιους τρόπους θέλετε να χρησιμοποιούνται τα δεδομένα σύμφωνα με τους παρακάτω σκοπούς.

Απολύτως Απαραίτητα Cookies

Τα cookies αυτά είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία του ιστότοπου, σας επιτρέπουν να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες του, όπως πρόσβαση σε ασφαλείς περιοχές. Τα cookies αυτά είναι αναγκαία για τη λειτουργία του ιστοτόπου και χωρίς αυτά δεν θα ήταν τεχνικά εφικτή η παροχή υπηρεσιών του ιστοτόπου.

Cookies Aνάλυσης

Η υπηρεσία Google Analytics χρησιμοποιείται για την ανάλυση στατιστικών στοιχείων με σκοπό την βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών της ιστοσελίδας. Χρησιμοποιούνται για να συλλέξουν πληροφορίες και να αναλύσουν πώς οι επισκέπτες χρησιμοποιούν τον ιστότοπο (για παράδειγμα τις κινήσεις από και προς αυτόν, τις σελίδες που έχουν την πιο συχνή επισκεψιμότητα και αυτές που παρουσιάζουν λάθη) ώστε να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία περιήγησης στον ιστότοπό μας. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από τα cookies είναι ανώνυμες και δε χρησιμοποιούνται για να σας ταυτοποιήσουν.Η πολιτική χρήσης της Google όσον αφορά την νομοθεσία για τα προσωπικά δεδομένα βρίσκεται εδώ: https://privacy.google.com/businesses/compliance/

Cookies Τρίτων Προμηθευτών

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies τρίτων για λόγους εξατομίκευσης του περιεχομένου τους καθώς επίσης και για λόγους διαφήμισης.