Στην Choose η digital στρατηγική της Triumph Motorcycles
pressroomΕπιχειρήσειςΟικονομία 1 Απριλίου 2025 Αργύρης
Η Choose, εταιρεία επικοινωνίας, ψηφιακού μετασχηματισμού και omnichannel υπηρεσιών, αναλαμβάνει την digital στρατηγική της Triumph Motorcycles, της εμβληματικής βρετανικής μάρκας μοτοσυκλετών, στην ελληνική αγορά.
Στο πλαίσιο αυτό, η Choose θα είναι υπεύθυνη για τη διαμόρφωση της στρατηγικής επικοινωνίας, τη διαχείριση των social media της Triumph Motorcycles στην Ελλάδα, καθώς και την ανάπτυξη και υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου digital advertising plan. Όλα αυτά, με επίκεντρο την ενδυνάμωση της ψηφιακής παρουσίας της Triumph Motorcycles και την περαιτέρω ενίσχυση της σχέσης της με το ελληνικό κοινό.
Από το 1902, η Triumph Motorcycles γράφει ιστορία, διαμορφώνοντας τον κόσμο της μοτοσυκλέτας και κατακτώντας τις πίστες και τους δρόμους με μοντέλα-ορόσημα. Σήμερα, η ποιότητα, η καινοτομία, η υψηλή απόδοση και το βρετανικό DNA της μάρκας παραμένουν συνώνυμα με την αυθεντική εμπειρία οδήγησης, αποτελώντας σημείο αναφοράς για τους μοτοσικλετιστές σε όλο τον κόσμο.
Με τη συνεργασία αυτή, η Choose και η Triumph Motorcycles φέρνουν τη συναρπαστική ιστορία και το μέλλον της μάρκας πιο κοντά στο ελληνικό κοινό, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της ψηφιακής επικοινωνίας και ανοίγοντας τον δρόμο για νέες εμπειρίες στους λάτρεις των δύο τροχών στη χώρα μας.
Σχετικά Άρθρα
- Knauf Greece: νέα digital επικοινωνία από τη Choose για το Sound Matters
- Ixion: νέο εταιρικό video από την Choose, με το βλέμμα στο «Αύριο»
- Διακρίσεις της ΔΕΗ στα IMPACT BITE Awards 2022 385
- 2o digital beach summit για ψηφιακές προκλήσεις, στην Πρέβεζα 1-2 Σεπτεμβρίου
- ΔΙΜΕΑ: ασπίδα προστασίας για την αγορά και τον καταναλωτή
- EuroMed: συνέδριο για τη ψηφιοποίησης της πολιτιστικής κληρονομιάς
