ecopress
Αλλαγή του μοντέλου λειτουργίας του Ομίλου ΟΣΕ για να προβούν σε προμήθεια νέου τροχαίου υλικού ζητούν οι Ιταλοί. Σήμερα το μοντέλο προβλέπει ότι το...

Αλλαγή του μοντέλου λειτουργίας του Ομίλου ΟΣΕ για να προβούν σε προμήθεια νέου τροχαίου υλικού ζητούν οι Ιταλοί. Σήμερα το μοντέλο προβλέπει ότι το τροχαίο υλικό είναι ιδιοκτησία της ΓΑΙΑΟΣΕ, η διαχείριση των δρομολογίων ανήκει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η συντήρηση των τρένων στη Rosco.

Ο γενικός διευθυντής της FS Italians, Ρενάτο Μαζοντσίνι λέει στα «Νέα» «εμείς δεν θέλουμε να αγοράσουμε μετοχές της ΓΑΙΑΟΣΕ, τρένα θέλουμε να αγοράσουμε». Στο τραπέζι λοιπόν υπάρχουν διάφορες σκέψεις, όπως ένα μεικτό μοντέλο, όπου τα τρένα θα αγοράζει η ΓΑΙΑΟΣΕ, προκειμένου μετά να τα μεταβιβάζει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ωστόσο πιο εύκολα θα γίνει η νέα επένδυση, όπως ο ίδιος εξηγεί, εφόσον αυτά αγοραστούν απευθείας από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Και αποκαλύπτει ότι κατά την τελετή υπογραφής της συμφωνίας μεταβίβασης των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Κέρκυρα συμφώνησαν να συναντηθούν το συντομότερο με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, προκειμένου να δουν πώς αυτό το σημερινό μοντέλο μπορεί να τροποποιηθεί, στο πλαίσιο πάντα των ευρωπαϊκών οδηγιών.

ΚΛΗΡΩΣΗ ΜΕ ΔΩΡΟ

Εγγραφείτε στο Newsletter και εξασφαλείστε την συμμετοχή σας