ecopress
«Η β’ φάση του λιμανιού της Ηγουμενίτσας, που είχε καταντήσει ανέκδοτο, θα ολοκληρωθεί μετά από 18 χρόνια τον Μάρτιο του 2018. Κι η γ’...

«Η β’ φάση του λιμανιού της Ηγουμενίτσας, που είχε καταντήσει ανέκδοτο, θα ολοκληρωθεί μετά από 18 χρόνια τον Μάρτιο του 2018. Κι η γ’ φάση πηγαίνει πιο γρήγορα από το χρονοδιάγραμμα – και αναμένεται το 2020 να παραδοθεί το λιμάνι με το σύνολο των εγκαταστάσεών του», δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, από το βήμα του περιφερειακού αναπτυξιακού συνεδρίου Ηπείρου που πραγματοποιείται στα Γιάννινα. Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ σε ό,τι αφορά το οδικό δίκτυο, ο κ. Σπίρτζης είπε ότι θα προχωρήσουν οι μελέτες για τη σύνδεση της Ηγουμενίτσας με τη Σαγιάδα και το Μαυρομάτι στα σύνορα Ελλάδας-Αλβανίας, ενώ υλοποιείται η σύνδεση των Ιωαννίνων με τον συνοριακό σταθμό Κακαβιάς, ύψους 350.000.000 ευρώ.

 

Ήδη έχουν εκδοθεί οι άδειες για τη δημιουργία υδατοδρομίων στην Κέρκυρα και τους Παξούς και προωθείται η δημιουργία και στην Ηγουμενίτσα, τη λίμνη Ιωαννίνων και την Πρέβεζα. Ειδικά για την Ηγουμενίτσα τόνισε πως το υδατοδρόμιό της μπορεί να είναι πύλη εισόδου για την Ελλάδα και να δέχεται πτήσεις από την Ιταλία.

 

Σχετικά με τη σιδηροδρομική σύνδεση της Ηγουμενίτσας, σημείωσε πως σήμερα δεν υπάρχει το ποσό των 2-2,5 δισεκατομμυρίων ευρώ που απαιτείται, και γι αυτό προωθούνται οι συνδυασμένες μεταφορές. Η σύνδεση της Ηγουμενίτσας με τα λιμάνια της Θεσσαλονίκης και της Αλεξανδρούπολης είναι στρατηγικός στόχος για την κυβέρνηση.

 

Ο κ. Σπίρτζης άρχισε την ομιλία του με την εμπειρία πριν από 2,5 χρόνια, όταν μαζί με την υπουργό Διοικητικής Ανασυγκρότησης Όλγα Γεροβασίλη, είχε επισκεφθεί το Γεφύρι της Πλάκας που είχε καταρρεύσει. «Φυσούσε άνεμος 10 μποφόρ, το ελικόπτερο με το οποίο πηγαίναμε τρανταζόταν και κάποια στιγμή η Ολγα Γεροβασίλη μου σφίγγει το χέρι και μου λέει “πέφτουμε”. Ποιος το περίμενε ότι 2,5 χρόνια μετά, είναι πιο ασφαλές να πάει κανείς στην Ήπειρο οδικώς και όχι με ελικόπτερο…», είπε ο υπουργός αναφερόμενος στην ολοκλήρωση της Ιόνιας Οδού.

 

Απέναντι στις επικρίσεις για το συγκεκριμένο έργο, ο κ. Σπίρτζης είπε ότι «η αλήθεια είναι παραλάβαμε το έργο κάτω από το 48%». Συνέχισε, τονίζοντας πως για την κυβέρνηση οι αυτοκινητόδρομοι θα ολοκληρωθούν όταν εγκατασταθούν συστήματα αναλογικών ηλεκτρονικών διοδίων και μειωθεί η τιμή τους ανά χιλιόμετρο.

Ο κ. Σπίρτζης επισκέφθηκε το πρωί εγκαταλειμμένα χωριά του νομού Θεσπρωτίας, με έναν ή με δύο συνταξιούχους κατοίκους και παρατήρησε πως πρέπει να καταπολεμηθεί αυτή η εγκατάλειψη και να μην αποτελούν αυτές οι περιοχές τις εσχατιές της Ελλάδας.

ΚΛΗΡΩΣΗ ΜΕ ΔΩΡΟ

Εγγραφείτε στο Newsletter και εξασφαλείστε την συμμετοχή σας

Προτιμήσεις Cookies

Μπορείτε να ορίσετε τις προτιμήσεις συγκατάθεσης και να προσδιορίσετε με ποιους τρόπους θέλετε να χρησιμοποιούνται τα δεδομένα σύμφωνα με τους παρακάτω σκοπούς.

Απολύτως Απαραίτητα Cookies

Τα cookies αυτά είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία του ιστότοπου, σας επιτρέπουν να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες του, όπως πρόσβαση σε ασφαλείς περιοχές. Τα cookies αυτά είναι αναγκαία για τη λειτουργία του ιστοτόπου και χωρίς αυτά δεν θα ήταν τεχνικά εφικτή η παροχή υπηρεσιών του ιστοτόπου.

Cookies Aνάλυσης

Η υπηρεσία Google Analytics χρησιμοποιείται για την ανάλυση στατιστικών στοιχείων με σκοπό την βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών της ιστοσελίδας. Χρησιμοποιούνται για να συλλέξουν πληροφορίες και να αναλύσουν πώς οι επισκέπτες χρησιμοποιούν τον ιστότοπο (για παράδειγμα τις κινήσεις από και προς αυτόν, τις σελίδες που έχουν την πιο συχνή επισκεψιμότητα και αυτές που παρουσιάζουν λάθη) ώστε να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία περιήγησης στον ιστότοπό μας. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από τα cookies είναι ανώνυμες και δε χρησιμοποιούνται για να σας ταυτοποιήσουν.Η πολιτική χρήσης της Google όσον αφορά την νομοθεσία για τα προσωπικά δεδομένα βρίσκεται εδώ: https://privacy.google.com/businesses/compliance/

Cookies Τρίτων Προμηθευτών

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies τρίτων για λόγους εξατομίκευσης του περιεχομένου τους καθώς επίσης και για λόγους διαφήμισης.