Στον πενταψήφιο αριθμό 11322 μπορούν πλέον να καλούν οι καταναλωτές που θέλουν να ενημερωθούν για θέματα που σχετίζονται με τη σύνδεσή τους στο δίκτυο διανομής φυσικού αερίου στην Αττική. Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ η νέα γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της Εταιρείας Διανομής Αερίου (ΕΔΑ) Αττικής ξεκίνησε τη λειτουργία της στις αρχές Οκτωβρίου και είναι διαθέσιμη στους καταναλωτές 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα. Μέσω του συγκεκριμένου τηλεφωνικού κέντρου οι καταναλωτές μπορούν να συνδεθούν με το κέντρο άμεσης επέμβασης για να αναφέρουν κάποια τεχνική βλάβη, όπως, επίσης, να ενημερωθούν για τη διαθεσιμότητα δικτύου φυσικού αερίου στην περιοχή τους, τη διαδικασία σύνδεσης με το δίκτυο διανομής, τις προσφορές που ισχύουν, χρήσιμες συμβουλές για την εγκατάσταση θέρμανσης και το δίκτυο εξουσιοδοτημένων εμπορικών συνεργατών της εταιρείας.
Σχετικά Άρθρα
- ΕΔΑ Αττικής: αποκατάσταση στο δίκτυο φυσικού αερίου στο Παγκράτι
- ΕΔΑ Αττικής: καλοκαιρινή επιδότηση έως 3.500€ για θέρμανση φυσικού αερίου
- ΕΔΑ Αττικής: άνοιξε επιδότηση από 400 έως 3000€ για θέρμανση φυσικού αερίου
- Φλώρινα: παράταση προγράμματος επιδότησης συστημάτων φυσικού αερίου
- ΕΔΑ Αττικής: επέκταση δικτύου 2.6 χλμ στο Δήμο Αχαρνών
- Παλλήνη: νέες επεκτάσεις φυσικού αερίου 50 χιλιομέτρων