ecopress
Περισσότερα τρένα και λιγότερες πτήσεις προτείνει  ο εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και Επίτροπος της ΕΕ για το κλίμα Φρανς Τίμερμανς, αναδεικνύοντας για άλλη... Ε.Ε: περισσότερα τρένα και  λιγότερες πτήσεις

Περισσότερα τρένα και λιγότερες πτήσεις προτείνει  ο εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και Επίτροπος της ΕΕ για το κλίμα Φρανς Τίμερμανς, αναδεικνύοντας για άλλη μία φορά την αναγκαιότητα ανάπτυξης των βιώσιμων μεταφορών, στις  οποίες εξέχουσα θέση κατέχουν οι σιδηροδρομικές μεταφορές.

Σχέδιο για να γίνουν πιο ελκυστικές  οι διαδρομές μικρών αποστάσεων με τρένο καταδεικνύουν οι τελευταίες δηλώσεις του Επιτρόπου αρμόδιου για το κλίμα που έγιναν στο πλαίσιο συνέντευξης  εφ΄όλης  της ύλης σε εφημερίδα του δημοσιογραφικού ομίλου Funke . O ίδιος  προτρέπει να τερματιστούν οι πτήσεις μικρών αποστάσεων και να προτιμώνται τα τρένα. Το ζήτημα προκαλεί ευρύτερες συζητήσεις στην Ευρώπη και ήδη έχει υιοθετηθεί από το κόμμα των Γερμανών Πρασίνων οι οποίοι βάζουν στο επίκεντρο των μετακινήσεων τις σιδηροδρομικές μεταφορές ως αναπόσπαστο κομμάτι της επίτευξης των στόχων της Πράσινης Συμφωνίας.

Να γίνει πιο ελκυστικό το τρένο

«Θέλουμε να απαλλαγούμε από τις πτήσεις μικρών αποστάσεων, αλλά όχι με απαγορεύσεις ή υψηλότερες τιμές. Θέλουμε να το οργανώσουμε με τέτοιο τρόπο ώστε να γίνει πιο ελκυστικό για τους πολίτες να ταξιδεύουν με το τρένο. Για αποστάσεις μικρότερες από 600 έως 800 χιλιόμετρα, δεν θα πρέπει πλέον να έχει νόημα να πάρει κανείς το αεροπλάνο απλώς και μόνο επειδή το ταξίδι με το τρένο διαρκεί περισσότερο», ανέφερε χαρακτηριστικά, ο  αντιπρόεδρος της Επιτροπής της ΕΕ

Φορολόγηση κηροζίνης  & καλές σιδηροδρομικές συνδέσεις

Μάλιστα, ο  Επίτροπος κάνοντας ένα βήμα παρά πέρα, ανέφερε, ότι τάσσεται υπέρ μιας έμμεσης αύξησης του κόστους της πτήσης. «Είμαι υπέρ της φορολόγησης της κηροζίνης με τον ίδιο τρόπο που φορολογούμε άλλα καύσιμα. Μια εναλλακτική λύση θα ήταν να συμπεριληφθεί περισσότερο η αεροπλοΐα στην εμπορία δικαιωμάτων εκπομπής αερίων του θερμοκηπίου. Αυτό φυσικά σημαίνει ότι η πτήσεις θα γίνουν πιο ακριβές, αλλά αν προσφέρουμε παράλληλα καλές και προσιτές σιδηροδρομικές συνδέσεις με πολύ γρήγορα ή νυχτερινά τρένα, αυτό δεν θα είναι εις βάρος των πολιτών», εξήγησε. Ταυτόχρονα, ο Ευρωπαίος Επίτροπος για το κλίμα κάλεσε τους πολίτες να μειώσουν τον αριθμό των αεροπορικών τους ταξιδιών. «Κανείς δεν πρέπει να πετάει δέκα ή δώδεκα φορές το χρόνο. Εάν προσφέρει κανείς στον εαυτό μια πτήση κάθε χρόνο, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα – ούτε για το κλίμα ούτε για το δικό του πορτοφόλι», υποστήριξε.

 

ΚΛΗΡΩΣΗ ΜΕ ΔΩΡΟ

Εγγραφείτε στο Newsletter και εξασφαλείστε την συμμετοχή σας

Προτιμήσεις Cookies

Μπορείτε να ορίσετε τις προτιμήσεις συγκατάθεσης και να προσδιορίσετε με ποιους τρόπους θέλετε να χρησιμοποιούνται τα δεδομένα σύμφωνα με τους παρακάτω σκοπούς.

Απολύτως Απαραίτητα Cookies

Τα cookies αυτά είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία του ιστότοπου, σας επιτρέπουν να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες του, όπως πρόσβαση σε ασφαλείς περιοχές. Τα cookies αυτά είναι αναγκαία για τη λειτουργία του ιστοτόπου και χωρίς αυτά δεν θα ήταν τεχνικά εφικτή η παροχή υπηρεσιών του ιστοτόπου.

Cookies Aνάλυσης

Η υπηρεσία Google Analytics χρησιμοποιείται για την ανάλυση στατιστικών στοιχείων με σκοπό την βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών της ιστοσελίδας. Χρησιμοποιούνται για να συλλέξουν πληροφορίες και να αναλύσουν πώς οι επισκέπτες χρησιμοποιούν τον ιστότοπο (για παράδειγμα τις κινήσεις από και προς αυτόν, τις σελίδες που έχουν την πιο συχνή επισκεψιμότητα και αυτές που παρουσιάζουν λάθη) ώστε να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία περιήγησης στον ιστότοπό μας. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από τα cookies είναι ανώνυμες και δε χρησιμοποιούνται για να σας ταυτοποιήσουν.Η πολιτική χρήσης της Google όσον αφορά την νομοθεσία για τα προσωπικά δεδομένα βρίσκεται εδώ: https://privacy.google.com/businesses/compliance/

Cookies Τρίτων Προμηθευτών

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies τρίτων για λόγους εξατομίκευσης του περιεχομένου τους καθώς επίσης και για λόγους διαφήμισης.