ecopress
  Τέλος του 2021 με αρχές του 2022 πρόκειται να παραδοθεί σε εμπορική χρήση ο σταθμός Βενιζέλου του μετρό Θεσσαλονίκης, ενώ στην έναρξη του...

 

Τέλος του 2021 με αρχές του 2022 πρόκειται να παραδοθεί σε εμπορική χρήση ο σταθμός Βενιζέλου του μετρό Θεσσαλονίκης, ενώ στην έναρξη του 2018 θα τεθούν σε ισχύ οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην ομώνυμη οδό, λόγω των κατασκευαστικών εργασιών στον σταθμό, όπως γνωστοποίησε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος, στο περιθώριο σημερινής ενημερωτικής συνάντησης με εκπροσώπους φορέων της πόλης.

Το ΑΠΕ-ΜΠE γράφει ότι σύμφωνα με τον κ. Μυλόπουλο, αρχικά θα κλείσει μία από τις τρεις λωρίδες κυκλοφορίας το τμήμα της οδού Βενιζέλου, κάτω από την Εγνατία, στη συνέχεια θα διατηρηθεί μία λωρίδα και το καλοκαίρι του επόμενου έτους και για δύο μήνες θα κλείσει εξ ολοκλήρου το τμήμα της Βενιζέλου, από την οδό Σολωμού μέχρι την οδό Εγνατία. Στη συνέχεια, θα ακολουθήσουν, σε χρόνο που δεν έχει προσδιοριστεί ακόμη, οι ρυθμίσεις στο τμήμα της Βενιζέλου πάνω από την Εγνατία και μέχρι την οδό δημάρχου Βαμβακά. «Είναι προφανές ότι δεν θα παραδοθεί ο σταθμός Βενιζέλου μαζί με τους υπόλοιπους, αλλά ένα με ενάμιση χρόνο αργότερα από το Νοέμβριο του 2020, οπότε θα παραδοθεί το 75% του έργου της βασικής γραμμής, με κίνηση από τη Νέα Ελβετία έως το Συντριβάνι.

Στο δίκτυο θα ενταχθεί το Γενάρη του 2021 η επέκταση προς Καλαμαριά και στο τέλος του 2021 με αρχές 2022 ο σταθμός Βενιζέλου. Πάντως, γίνεται προσπάθεια νωρίτερα και ενώ κατασκευάζεται ο σταθμός, να διέρχονται τα τρένα ώστε να εξυπηρετείται η κίνηση μέχρι τον Σιδηροδρομικό Σταθμό» εξήγησε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό. Παράλληλα, ο κ. Μυλόπουλος ξεκαθάρισε ότι καθ΄όλη τη διάρκεια κατασκευής του σταθμού, η Εγνατία θα παραμείνει με τέσσερις λωρίδες. Χαρακτηριστικά είπε: «Κάνουμε χειρουργικές παρεμβάσεις για να μην πειραχθεί καθόλου η οδός Εγνατία κατά τη διάρκεια κατασκευής του σταθμού.

Η Εγνατία ούτε θα μονοδρομηθεί, ούτε θα στενέψει, ούτε θα κλείσει, παρά τα όσα γράφηκαν. Ρυθμίσεις θα γίνουν στην οδό Βενιζέλου στην οποία άλλοτε θα κλείνει το βόρειο τμήμα και άλλοτε το νότιο. Δεν θα κλείσουν ποτέ και τα δύο μαζί». Καταλήγοντας, υπογράμμισε ότι η επανεκκίνηση των εργασιών στον σταθμό Βενιζέλου, σηματοδοτεί την αρχή του τέλους για το έργο κατασκευής του μετρό Θεσσαλονίκης και υπενθύμισε ότι το έργο μπορεί να ξεκίνησε το 2006, αλλά μέχρι και πέρυσι, δεν είχε γίνει,. ουσιαστικά, το παραμικρό για τον συγκεκριμένο σταθμό.

ΚΛΗΡΩΣΗ ΜΕ ΔΩΡΟ

Εγγραφείτε στο Newsletter και εξασφαλείστε την συμμετοχή σας