ecopress
Ξεκινούν από τη Δευτέρα 29 Μαρτίου 2021 εργασίες αποκατάστασης οδοστρώματος στο τμήμα της παραλιακής λεωφόρου μεταξύ Βουλιαγμένης και Βάρκιζας, στο πλαίσιο του μεγάλου έργου...

Ξεκινούν από τη Δευτέρα 29 Μαρτίου 2021 εργασίες αποκατάστασης οδοστρώματος στο τμήμα της παραλιακής λεωφόρου μεταξύ Βουλιαγμένης και Βάρκιζας, στο πλαίσιο του μεγάλου έργου «Βελτίωση και περιοδική συντήρηση υποδομών στο πρωτεύον αστικό οδικό δίκτυο αρμοδιότητας Περιφέρειας Αττικής», συνολικού προϋπολογισμού 15 εκ. ευρώ.

Οι εργασίες ασφαλτόστρωσης και αποκατάστασης του οδοστρώματος θα γίνουν σ΄ένα ιδιαίτερα επικίνδυνο τμήμα της παραλιακής λεωφόρου, αυτό μεταξύ της Βουλιαγμένης και της Βάρκιζας.

Οι εργασίες θα υλοποιηθούν στο πλαίσιο του μεγάλου έργου βελτίωσης και της περιοδικής συντήρησης υποδομών στο πρωτεύον αστικό οδικό δίκτυο αρμοδιότητας Περιφέρειας Αττικής, συνολικού προϋπολογισμού 15 εκ. ευρώ.

Με τη συγκεκριμένη εργολαβία θα γίνουν εκτεταμένες παρεμβάσεις σε σημαντικούς οδικούς άξονες της Περιφέρειας Αττικής όπως η παραλιακή λεωφόρος, η λεωφόρος Κηφισίας, η λεωφόρος Μεσογείων και η λεωφόρος Κατεχάκη .

Ειδικότερα, επιλέχθηκε οι εργασίες να ξεκινήσουν από ένα ιδιαίτερα επικίνδυνο τμήμα της παραλιακής λεωφόρου, αυτό μεταξύ Βουλιαγμένης και Βάρκιζας προκειμένου να γίνουν έργα αποκατάστασης του οδοστρώματος, το οποίο δεν έχει λάβει καμία συντήρηση για δεκαετίες.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια από τις πλέον πολυσύχναστες οδικές αρτηρίες του λεκανοπεδίου να λειτουργεί πλημμελώς, καθώς ο ασφαλτοτάπητας αφενός δεν φέρει την απαιτούμενη αντιολισθηρότητα και αφετέρου σε διάφορα σημεία του, παρουσιάζει διαβρώσεις και φθορές.

Οι εργασίες θα ξεκινήσουν από τη συμβολή της παραλιακής με την οδό Πανός στον Δήμο Βουλιαγμένης και θα περατωθούν στην συμβολή της με την οδό Βασιλέως Κωσταντίνου στη Βάρκιζα. Συγκεκριμένα οι εργασίες θα γίνουν σε μήκος 4800 m, που αντιστοιχούν σε 67.500 m² οδοστρώματος.

Με αφορμή την έναρξη των εργασιών ο Περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης επισημαίνει σχετικά:

«Εστιάζουμε στην καλύτερη θωράκιση της οδικής ασφάλειας με έμφαση σε ιδιαιτέρως επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου της Αττικής, που δεν έχουν συντηρηθεί εδώ και δεκαετίες. Προτεραιότητά μας η μεγιστοποίηση των επιπέδων οδικής ασφάλειας στην Αττική αλλά και να καταστήσουμε έναν από τους πλέον επικίνδυνους οδικούς άξονες της Αθήνας – την παραλιακή λεωφόρο από τη Βουλιαγμένη μέχρι το Σούνιο – σε έναν σύγχρονο ευρωπαϊκό αυτοκινητόδρομο αφού πέραν της συγκεκριμένης ασφαλτόστρωσης υλοποιείται ήδη μελέτη η οποία θα επιδείξει τα σημεία υψηλής επικινδυνότητας καθώς και τα βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα μέτρα τα οποία θα ληφθούν προκειμένου αυτή να αρθεί».

 

ΚΛΗΡΩΣΗ ΜΕ ΔΩΡΟ

Εγγραφείτε στο Newsletter και εξασφαλείστε την συμμετοχή σας

Προτιμήσεις Cookies

Μπορείτε να ορίσετε τις προτιμήσεις συγκατάθεσης και να προσδιορίσετε με ποιους τρόπους θέλετε να χρησιμοποιούνται τα δεδομένα σύμφωνα με τους παρακάτω σκοπούς.

Απολύτως Απαραίτητα Cookies

Τα cookies αυτά είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία του ιστότοπου, σας επιτρέπουν να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες του, όπως πρόσβαση σε ασφαλείς περιοχές. Τα cookies αυτά είναι αναγκαία για τη λειτουργία του ιστοτόπου και χωρίς αυτά δεν θα ήταν τεχνικά εφικτή η παροχή υπηρεσιών του ιστοτόπου.

Cookies Aνάλυσης

Η υπηρεσία Google Analytics χρησιμοποιείται για την ανάλυση στατιστικών στοιχείων με σκοπό την βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών της ιστοσελίδας. Χρησιμοποιούνται για να συλλέξουν πληροφορίες και να αναλύσουν πώς οι επισκέπτες χρησιμοποιούν τον ιστότοπο (για παράδειγμα τις κινήσεις από και προς αυτόν, τις σελίδες που έχουν την πιο συχνή επισκεψιμότητα και αυτές που παρουσιάζουν λάθη) ώστε να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία περιήγησης στον ιστότοπό μας. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από τα cookies είναι ανώνυμες και δε χρησιμοποιούνται για να σας ταυτοποιήσουν.Η πολιτική χρήσης της Google όσον αφορά την νομοθεσία για τα προσωπικά δεδομένα βρίσκεται εδώ: https://privacy.google.com/businesses/compliance/

Cookies Τρίτων Προμηθευτών

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies τρίτων για λόγους εξατομίκευσης του περιεχομένου τους καθώς επίσης και για λόγους διαφήμισης.