ecopress
Μέτρα εξοικονόμησης ενέργειας στην επιχείρηση έχει πάρει ήδη πάνω από ένας στους δύο (ποσοστό 52,6%) βιοτέχνες-μέλη του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΒΕΘ), όπως προκύπτει από... Βιοτεχνία: έντονο ενδιαφέρον για τοποθέτηση μικρών φωτοβολταϊκών

Μέτρα εξοικονόμησης ενέργειας στην επιχείρηση έχει πάρει ήδη πάνω από ένας στους δύο (ποσοστό 52,6%) βιοτέχνες-μέλη του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΒΕΘ), όπως προκύπτει από το δίμηνο Οικονομικό Βαρόμετρο, που διενεργεί η εταιρεία δημοσκοπήσεων Interview για λογαριασμό του φορέα.

Το 40,9% απαντά πως δεν έχει λάβει μέτρα, ενώ το 6,5% των συμμετεχόντων θεωρούν πως το θέμα δεν τους αφορά. Την ίδια ώρα έντονο φαίνεται να είναι το ενδιαφέρον των επιχειρηματιών για την τοποθέτηση μικρών φωτοβολταϊκών: το 68,4% των ερωτηθέντων απαντά πως η εξαγγελθείσα χρηματοδότηση για την εγκατάσταση 250.000 μικρών φωτοβολταϊκών σε στέγες κατοικιών, επιχειρήσεων και αγροτικών εκμεταλλεύσεων τούς ικανοποιεί. Η έρευνα διενεργήθηκε σε δείγμα 375 επιχειρήσεων, κατά την περίοδο Σεπτεμβρίου- Οκτωβρίου.

Στο μεταξύ, βάσει των ευρημάτων της έρευνας, το 82,7% των ερωτηθέντων δηλώνει ικανοποιημένο από την αναστολή του ΦΠΑ στις νέες οικοδομές μέχρι τα τέλη του 2024, το 77,8% εκφράζεται θετικά για τη μονιμοποίηση της μείωσης των ασφαλιστικών εισφορών κατά τρεις ποσοστιαίες μονάδες από 1ης Ιανουαρίου 2024 και το 49,2% για την άμεση μετατροπή σε μόνιμες συμβάσεις όσων είναι μερικής απασχόλησης, προκειμένου να υπάρξει απαλλαγή από το 40% των ασφαλιστικών εισφορών αυτών των εργαζομένων. Αντίθετα, η κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος υπό προϋποθέσεις δεν ικανοποιεί το 62,2% των συμμετεχόντων στην έρευνα, ενώ επτά στους 10 απαντούν πως η αύξηση των επιτοκίων έχει γίνει αισθητή στο δανεισμό της επιχείρησής τους.

Το 54% των συμμετεχόντων κρίνει ικανοποιητική την κατάσταση της επιχείρησης του, το 28,5% κακή και το 17,5% καλή. Για τους επόμενους έξι μήνες το 44,5% εκτιμά πως η κατάσταση της επιχείρησης του θα παραμείνει ίδια, ενώ το 39,4% πιστεύει πως θα χειροτερεύσει. Ωστόσο υπάρχει και ένα 16,1%, που όντας περισσότερο αισιόδοξο, δηλώνει πως αναμένει να είναι καλύτερη. Αναφορικά με τις θέσεις εργασίας, το 46,7% δηλώνει πως το επόμενο δίμηνο θα διατηρήσει το προσωπικό που έχει, το 12,4% πως θα απολύσει εργαζόμενους, το 10,2% πως θα προχωρήσει σε προσλήψεις, ενώ ένα σημαντικό ποσοστό που αγγίζει το 30,7% απαντά πως δεν απασχολεί προσωπικό.

Το 40,1% των ερωτηθέντων απαντά πως ο τζίρος των επιχειρήσεων τους μειώθηκε σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, ενώ αντίστοιχο είναι το ποσοστό όσων λένε πως παρέμεινε ίδιος. Το 19,7% των συμμετεχόντων στην έρευνα απαντά πως ο κύκλος εργασιών του αυξήθηκε.

ΚΛΗΡΩΣΗ ΜΕ ΔΩΡΟ

Εγγραφείτε στο Newsletter και εξασφαλείστε την συμμετοχή σας

Προτιμήσεις Cookies

Μπορείτε να ορίσετε τις προτιμήσεις συγκατάθεσης και να προσδιορίσετε με ποιους τρόπους θέλετε να χρησιμοποιούνται τα δεδομένα σύμφωνα με τους παρακάτω σκοπούς.

Απολύτως Απαραίτητα Cookies

Τα cookies αυτά είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία του ιστότοπου, σας επιτρέπουν να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες του, όπως πρόσβαση σε ασφαλείς περιοχές. Τα cookies αυτά είναι αναγκαία για τη λειτουργία του ιστοτόπου και χωρίς αυτά δεν θα ήταν τεχνικά εφικτή η παροχή υπηρεσιών του ιστοτόπου.

Cookies Aνάλυσης

Η υπηρεσία Google Analytics χρησιμοποιείται για την ανάλυση στατιστικών στοιχείων με σκοπό την βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών της ιστοσελίδας. Χρησιμοποιούνται για να συλλέξουν πληροφορίες και να αναλύσουν πώς οι επισκέπτες χρησιμοποιούν τον ιστότοπο (για παράδειγμα τις κινήσεις από και προς αυτόν, τις σελίδες που έχουν την πιο συχνή επισκεψιμότητα και αυτές που παρουσιάζουν λάθη) ώστε να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία περιήγησης στον ιστότοπό μας. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από τα cookies είναι ανώνυμες και δε χρησιμοποιούνται για να σας ταυτοποιήσουν.Η πολιτική χρήσης της Google όσον αφορά την νομοθεσία για τα προσωπικά δεδομένα βρίσκεται εδώ: https://privacy.google.com/businesses/compliance/

Cookies Τρίτων Προμηθευτών

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies τρίτων για λόγους εξατομίκευσης του περιεχομένου τους καθώς επίσης και για λόγους διαφήμισης.