ΔΕΗ: προσωποποιημένες λύσεις για τις ανάγκες των πελατών
ΕιδήσειςΕνέργειαΕπιχειρήσειςΟικονομίαΧρήμα 16 Δεκεμβρίου 2024 Αργύρης
Έχοντας τις ανάγκες των πελατών στο επίκεντρο, η ΔΕΗ σχεδιάζει να προσφέρει νέα προϊόντα, λύσεις προστιθέμενης αξίας, αλλά και υπηρεσίες προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, όπως ανακοινώθηκαν στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ που πραγματοποιήθηκε στο Metropolitan Expo, στις 13 Δεκεμβρίου.
Η ΔΕΗ αλλάζει την εμπειρία του πελάτη
–Νέες υπηρεσίες, λύσεις και εξυπηρέτηση με τις ανάγκες των πελατών στο επίκεντρο
-Προσωποποιημένη εμπειρία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
-Καινοτόμος ψηφιακός λογαριασμός με ανάλυση χρεώσεων, κατανάλωσης και ιστορικού για όλους, χωρίς να απαιτείται σύνδεση στο myΔΕΗ
-ElectricianPass: νέα υπηρεσία πιστοποίησης εγκαταστάσεων με την εγγύηση της ΔΕΗ
-Πρωτοβουλία για την ενίσχυση της συμπερίληψης και της ισότητας μέσα από το πρόγραμμα αισθητηριακής προσβασιμότητας στα Καταστήματα ΔΕΗκαι νέο ωράριο καταστημάτων
Με στόχο την διευκόλυνση των πελατών της, η ΔΕΗ εισάγει προσωποποιημένη εμπειρία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, νέα ηλεκτρονικά εργαλεία και εύχρηστο ψηφιακό λογαριασμό, πρωτοβουλία για την ενίσχυση της συμπερίληψης, αλλά και νέο ωράριο καταστημάτων.
Στο πλαίσιο του 7ου Συνεδρίου Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ, ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Επικεφαλής Εμπορικών Δραστηριοτήτων του Ομίλου ΔΕΗ, κ. Γιώργος Καρακούσης, ανέφερε: ««Στη ΔΕΗ, έχουμε στο επίκεντρο τον άνθρωπο. Ακούμε ουσιαστικά τις ανάγκες και τις προσδοκίες κάθε γενιάς, προσφέροντας διαφάνεια, προσωποποιημένες λύσεις και υπηρεσίες με πραγματική προστιθέμενη αξία. Η στρατηγική της ΔΕΗ επικεντρώνεται στη δημιουργία μίας ολιστικής προσέγγισης των αναγκών των πελατών, πέρα από την απλή προμήθεια ενέργειας. Στόχος μας είναι να είμαστε η πρώτη επιλογή των πελατών, όχι από συνήθεια, αλλά επειδή είμαστε η πιο σύγχρονη και φιλική προς το περιβάλλον και τους καταναλωτές εταιρεία. Γι’ αυτό φροντίζουμε διαρκώς να κάνουμε την καθημερινότητα των πελατών μας πιο εύκολη και ουσιαστικά καλύτερη».
Προσωποποιημένη τηλεφωνική εξυπηρέτηση
Φιλοδοξώντας να αποτελέσει σημείο αναφοράς στην εξυπηρέτηση πελατών, η ΔΕΗ σχεδιάζεινέο μοντέλο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του πελάτη από έναν συγκεκριμένο, εξειδικευμένο εκπρόσωπο, ο οποίος θα διασφαλίζει προσωπική σχέση, βαθιά γνώση και άμεση ανταπόκριση. Στις αρχές του 2025, η υπηρεσία θα ξεκινήσει να παρέχεται δωρεάν, 24/7.
Καινοτόμος ψηφιακός λογαριασμός
Ένας νέος ψηφιακός λογαριασμός,αλλά και ένας νέος κωδικόςQRστον έγχαρτο λογαριασμό που θα οδηγεί σε βίντεο με ψηφιακή εκπρόσωπο (avatar) και θα επεξηγεί τα πεδία του λογαριασμού, θα τεθούν σε ισχύ από τη ΔΕΗ στο πρώτο τρίμηνο του 2025, προσφέροντας εύκολη πρόσβαση και αναλυτική παρουσίαση χρεώσεων, κατανάλωσης και ιστορικού, καθώς και δυνατότητα άμεσης πληρωμής χωρίς σύνδεση σε εφαρμογή, διευκολύνοντας, τους πελάτες που δεν είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία.
Electrician Pass: Νέα υπηρεσία πιστοποίησης ηλεκτρικών εγκαταστάσεων
Η ΔΕΗ εγκαινιάζει την υπηρεσία ElectricianPass, η οποία θα είναι διαθέσιμη από το πρώτο τρίμηνο του 2025. Με αυτή την υπηρεσία, η απόκτηση της Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (ΥΔΕ) γίνεται εύκολα, γρήγορα και με την αξιοπιστία της ΔΕΗ. , με ραντεβού προσαρμοσμένο στη διαθεσιμότητα του πελάτη. Μέσα από το ElectricianPass οι πελάτες θα μπορούν να χρεώσουν την υπηρεσία στον λογαριασμό τους εφάπαξ ή με πλάνο δόσεων.
Καταστήματα: Πρωτοβουλία για την ενίσχυση της συμπερίληψης και νέο ωράριο
Η ΔΕΗ εγκαινιάζει ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα αισθητηριακής προσβασιμότητας στα καταστήματά της σε συνεργασία με την οργάνωση, The Happy Act για την χαρτογράφηση χώρων, την εισαγωγή ειδικών σημάνσεων και την παροχή χώρων αποφόρτισηςγια την καλύτερη εξυπηρέτηση ατόμων με νευροδιαφορετικότητα.
Παράλληλα, παραμένοντας προσηλωμένη στην άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών της και προσαρμοζόμενη στις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών, η ΔΕΗ αλλάζει το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων της από την Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2025. Τα καταστήματα πλέον θα λειτουργούν από τις 8:00 έως τις 15:00 κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Σάββατο, ενώ κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή θα είναι ανοιχτά από τις 8:00 έως τις 20:00.
To 7ο Συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ
Οι ανάγκες των πελατών και πώς ακούγοντας τες με προσοχή και ενσυναίσθηση, αυτές μετατρέπονται σε προσωποποιημένες λύσεις, βρέθηκαν στο επίκεντρο του 7ου Συνεδρίου Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ που πραγματοποιήθηκε στο Metropolitan Expo στις 13 Δεκεμβρίου.
-Περισσότεροι από 1000 εργαζόμενοι από όλες τις χώρες του Ομίλου στο 7ο συνέδριο Εμπορίας
Χτίζοντας πάνω στα άλματα που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια στην εμπειρία των πελατών της ΔΕΗ, σε κάθε σημείο επαφής με την εταιρεία (καταστήματα, callcenters, ψηφιακό κόσμο) και στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που καλύπτουν τις ανάγκες τους στην εποχή του νέου εξηλεκτρισμού, οι εργασίες του φετινού συνεδρίου στόχευσαν στη σημασία που η ΔΕΗ δίνει στο να ακούει τους πελάτες της, με έμφαση για το 2025 στους νέους, τις οικογένειες με μικρά παιδιά και τις μικρές ελληνικές επιχειρήσεις.
Σε έναν εντυπωσιακό χώρο, όπου ξεχώριζε τo immersive room,οι σύνεδροι βιώσαν με όλες τις αισθήσεις τους και με τη δύναμη της τεχνολογίας, την ιστορία του ηλεκτρισμού και της ΔΕΗ. Οι περισσότεροι από 1000 συμμετέχοντες, από όλες τις ομάδες της Εμπορίας της ΔΕΗ καθώς και για πρώτη φορά από τον Κωτσόβολο και τις εταιρείες της ΔΕΗ στο εξωτερικό, μοιράστηκαν το όραμα για τη μετεξέλιξη της ΔΕΗ από ένα πάροχο ενέργειας σε μία ολοκληρωμένη εταιρεία καινοτόμων λύσεων, που στέκεται δίπλα στους πελάτες της.
Η ΔΕΗ προσφέρει πλέον μια πολυδιάστατη εμπειρία που ξεπερνά τα όρια της ενέργειας και οι πελάτες της απολαμβάνουν μια σειρά από ολοκληρωμένες υπηρεσίες και προϊόντα ενέργειας που σέβονται τις ανάγκες τους για έλεγχο, ευελιξία, διαφάνεια και εξοικονόμηση.
Κατά τις εργασίες του συνεδρίου, τα στελέχη του Ομίλου συζήτησαν τη στρατηγική της ΔΕΗ και τις επόμενες κινήσεις που θα διαμορφώσουν το μέλλον της αγοράς. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν σημαντικές ανακοινώσεις, να μοιραστούν insights πελατών και ιδέες που ενισχύουν τη δυναμική της ΔΕΗ ως ηγέτη του κλάδου.
Τιμητικός καλεσμένος της εκδήλωσης ήταν ο θρύλος του ελληνικού μπάσκετ, Νίκος Γκάλης. Με τη χαρακτηριστική του σεμνότητα και το πάθος του, μίλησε για τις αξίες της ομαδικότητας, της επιμονής και της πίστης στον στόχο, και τη σημασία του να ανοίγεις νέους δρόμους, σε όποιο πεδίο κι αν είσαι ταγμένος.
Το συνέδριο ανέδειξε τη διαρκή δέσμευση της ΔΕΗ για ένα πιο βιώσιμο μέλλον, καθώς για δεύτερη συνεχόμενη φορά, καταμετρήθηκε πλήρως το ανθρακικό αποτύπωμα της διοργάνωσης και η ενέργεια που καταναλώθηκε θα αντισταθμιστεί μέσω της εγκατάστασης φωτοβολταϊκού συστήματος στη Χριστιανική Στέγη Κοριτσιού «Η Αγία Άννα». Το φωτοβολταϊκό σύστημα εγκατεστημένης ισχύος 10 kW που θα χρηματοδοτήσει και θα εγκαταστήσει η ΔΕΗ αναμένεται να παράγει 13.500 kWh και θα αποτρέπει την εκπομπή 5,4 τόνων CO2 ετησίως.
Το 7ο Συνέδριο Εμπορίας της ΔΕΗ ήταν κάτι παραπάνω από μια εταιρική εκδήλωση. Ήταν μια ευκαιρία να παρουσιαστεί η δυναμική ταυτότητα και στρατηγική ενός Ομίλου που αλλάζει, εξελίσσεται συνεχώς και οδηγεί την αγορά με καινοτόμες λύσεις. Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η ΔΕΗ συνεχίζει να επαναπροσδιορίζει τι σημαίνει να είσαι πρωτοπόρος στην ενέργεια, αλλά και πέρα από αυτήν.
Σχετικά Άρθρα
- myΔΕΗ: νέες ψηφιακές υπηρεσίες και προγράμματα επιβράβευσης
- Ξεπέρασαν το 1 εκατoμμύριο οι χρήστες του myΔΕΗ
- Η Ολυμπία Οδός στην κορυφή της Εξυπηρέτησης
- Πέντε νέα καταστήματα στο πανελλαδικό δίκτυο της ΔΕΗ
- Με τρία νέα καταστήματα στην Αττική ενισχύεται το δίκτυο της ΔΕΗ
- Δωρεάν τηλεφωνική εξυπηρέτηση από τη ΔΕΗ 24 ώρες το 24ωρο